[SFML] Błąd przy wczytywaniu obrazka
Ostatnio zmodyfikowano 2011-11-05 15:32
Galfados Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Błąd przy wczytywaniu obrazka » 2011-11-04 10:04:44 Witam na sam początek od razu piszę, że przeszukałem google i znalazłem tylko jak naprawić ten problem na Visual Studio, natomiast ja używam code:blocks.
Gdy próbuję załadować obrazek wyskakuję:
Failed to load image "obrazek.bmp". Unable to open file
Kod:
#include <SFML/Graphics.hpp>
using namespace sf;
int main() { RenderWindow okno( VideoMode( 800, 600, 32 ), "Tytu³ okna !" ); Image obraz; obraz.LoadFromFile( "obrazek.bmp" ); while( okno.IsOpened() ) { Event zdarzenie; while( okno.GetEvent( zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.Type == Event::Closed ) { okno.Close(); } } okno.Clear(); okno.Display(); } return 0; }
Proszę o pomoc.
PS: Zabawę z tą biblioteką zacząłem wczoraj. |
|
DejaVu |
» 2011-11-04 13:10:58 Zapewne plik *.bmp masz w złym katalogu, więc pliku nie da się otworzyć (bo nie istnieje tam gdzie szuka). |
|
Galfados Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-11-05 08:28:59 Ten plik *.bmp mam w tym samym miejscu co plik *.exe. |
|
SeaMonster131 |
» 2011-11-05 10:18:19 To daj jeszcze tam gdzie masz utworzony projekt, czyli np tam gdzie masz plik main.cpp |
|
Galfados Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-11-05 15:32:16 @up Dzięki, działa. |
|
« 1 » |