Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Błąd przy wczytywaniu obrazka

Ostatnio zmodyfikowano 2011-11-05 15:32
Autor Wiadomość
Galfados
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Błąd przy wczytywaniu obrazka
» 2011-11-04 10:04:44
Witam na sam początek od razu piszę, że przeszukałem google i znalazłem tylko jak naprawić ten problem na Visual Studio, natomiast ja używam code:blocks.

Gdy próbuję załadować obrazek wyskakuję:
Failed to load image "obrazek.bmp". Unable to open file

Kod:
C/C++
#include <SFML/Graphics.hpp>

using namespace sf;

int main()
{
    RenderWindow okno( VideoMode( 800, 600, 32 ), "Tytu³ okna !" );
   
    Image obraz;
    obraz.LoadFromFile( "obrazek.bmp" );
   
    /* Sprite moj_sprite;
        moj_sprite.SetImage(obraz);
        moj_sprite.SetPosition(100, 100);*/
    while( okno.IsOpened() )
    {
        Event zdarzenie;
       
        while( okno.GetEvent( zdarzenie ) )
        {
            if( zdarzenie.Type == Event::Closed )
            {
                okno.Close();
            }
        }
        okno.Clear();
        okno.Display();
    }
    return 0;
}

Proszę o pomoc.


PS: Zabawę z tą biblioteką zacząłem wczoraj.
P-43306
DejaVu
» 2011-11-04 13:10:58
Zapewne plik *.bmp masz w złym katalogu, więc pliku nie da się otworzyć (bo nie istnieje tam gdzie szuka).
P-43313
Galfados
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-05 08:28:59
Ten plik *.bmp mam w tym samym miejscu co plik *.exe.
P-43332
SeaMonster131
» 2011-11-05 10:18:19
To daj jeszcze tam gdzie masz utworzony projekt, czyli np tam gdzie masz plik main.cpp
P-43333
Galfados
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-05 15:32:16
@up
Dzięki, działa.
P-43361
« 1 »
  Strona 1 z 1