Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro, C++] Podwójne buforowanie i tło

Ostatnio zmodyfikowano 2011-11-25 18:19
Autor Wiadomość
Lirdoner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro, C++] Podwójne buforowanie i tło
» 2011-11-25 17:51:41
Witam, Ostatnio zacząłem tak przyglądać się bibliotece Allegro i mam mały problem
Gdy poruszałem postacią postać się rozmazywała więc skorzystałem z podwójnego buforowanie i było okej ale teraz postanowiłem dodać tło
i całość wyświetlam w ten sposób
           
C/C++
clear_to_color( bufor, makecol( 0, 0, 0 ) );
masked_blit( bg, bufor, 0, 0, 0, 0, bg->w, bg->h );
masked_blit( mario, bg, 0, 0, x, y, mario->w, mario->h );
blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 800, 600 );
Rzecz jasna to wszystko w nieskończonej pętli tylko teraz ludzik (mario) znów zaczął się rozmazywać a nie mam pojęcia jak wyczyścić tło bo dla bufora to po prostu clear_to_color
Pomoże ktoś?
P-44689
Gabes
» 2011-11-25 18:07:34
Wszystko wyświetlaj na bufor , tło (u ciebie bg) to przecież także bitmapa.
Możesz wyświetlać na inną bitmape ale to ją musiał byś przesuwać.
masked_blit( mario, bufor, 0, 0, x, y, mario->w, mario->h );
.
P-44692
Lirdoner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-25 18:19:31
Ok, dzięki wielkie ;)
P-44695
« 1 »
  Strona 1 z 1