Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[DirectX]Problem z kompilacją shader'ów

Ostatnio zmodyfikowano 2011-11-25 22:44
Autor Wiadomość
Trix
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[DirectX]Problem z kompilacją shader'ów
» 2011-11-25 22:07:56
Szukając odpoweidzi na kolejne moje pytania dowiedziałem się, że poniższy błąd jest spowodowany brakiem pliku fxc.exe
Z tego co odczytałem powinienem przenieść go do system32, lecz nie wiem gdzie go znaleźć, gdzie on się znajduje?

Błąd:
------ Build started: Project: 1, Configuration: Debug Win32 ------
  Compiles .fx scripts
C:\Documents and Settings\Trixo\Pulpit\lekcja4\1\fx-build.targets(45,5): error MSB3721: The command "fxc  /T fx_2_0  /nologo /Fo "shader.fxo" "C:\Documents and Settings\Trixo\Pulpit\lekcja4\1\shader.fx"" exited with code 1.
========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========
P-44708
Gabes
» 2011-11-25 22:32:26
Jeśli masz system XP to WINDOWS->system32 czyli tam gdzie system u ciebie dysk C:\
-a gdzie przycisk wyszukaj?
-chyba jesteś przemęczony tymi poszukiwaniami odpocznij .
P-44709
Trix
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-25 22:39:27
Chyba się nie zrozumieliśmy :)
Ja nie posiadam nigdzie na dysku tego pliku, nie wiem gdzie go szukać?
P-44710
Gabes
» 2011-11-25 22:44:48
No to tak:
Pobierz  Microsoft DirectX 9.0 SDK (Summer 2004)
zainstaluje się w program files , są tam pliki do DX8 i 9.(w lib i include)
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=21416
W razie konieczności potrzebne d3dx8.dll. czy jakiekolwiek inne bez problemu znajdziesz w sieci.
Jest tam także ten plik w folderze Utilities.


P-44711
« 1 »
  Strona 1 z 1