Mulenie gry po przerobieniu bitmapy(allegro)
Ostatnio zmodyfikowano 2011-12-01 12:01
Bartaz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Mulenie gry po przerobieniu bitmapy(allegro) » 2011-12-01 10:38:24 Witam a wiec tworze sobie gre w stylu mario i jak narazie wszystko dziala ale postanowilem sobie przerobic grafike glownego bohatera troche pozmienialem kolory i to wszystko i teraz jak kompiluje kod to gra chodzi bardzo wolno widac po kolei jak sie wszystko laduje nawet grawitacja plynnie nie chodzi. Pisze w dev c++ i jak zmienilem ten obrazek to pojawil sie komunikat w stylu ze obrazek zostal zmieniony i przez przypadek wlaczylem opcje "no" (nie wiem co by sie stalo jak bym dal "yes" da sie to jakos cofnac? edit// pisalo tam cos w stylu "reload" (przeladowac obrazek) zrobilem nowy projekt skopiowalem pliki i kod tez, ta opcja znowu wyskoczyla kliklem "yes" ale i tak sie tnie. |
|
Bartaz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-12-01 12:01:10 Juz dziala blad jednak nie tkwil w grafice tylko do kodu dodalem if(key[KEY_UP]) bez instrukcji i gra sie poprostu zacinala ;p
|
|
« 1 » |