Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Mulenie gry po przerobieniu bitmapy(allegro)

Ostatnio zmodyfikowano 2011-12-01 12:01
Autor Wiadomość
Bartaz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Mulenie gry po przerobieniu bitmapy(allegro)
» 2011-12-01 10:38:24
Witam a wiec tworze sobie gre w stylu mario i jak narazie wszystko dziala ale postanowilem sobie przerobic grafike glownego bohatera troche pozmienialem kolory i to wszystko i teraz jak kompiluje kod to gra chodzi bardzo wolno widac po kolei jak sie wszystko laduje nawet grawitacja plynnie nie chodzi.
Pisze w dev c++ i jak zmienilem ten obrazek to pojawil sie komunikat w stylu ze obrazek zostal zmieniony i przez przypadek wlaczylem opcje "no"  (nie wiem co by sie stalo jak bym dal "yes" da sie to jakos cofnac?
edit// pisalo tam cos w stylu "reload" (przeladowac obrazek) zrobilem nowy projekt skopiowalem pliki i kod tez, ta opcja znowu wyskoczyla kliklem "yes" ale i tak sie tnie.
P-45023
Bartaz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-12-01 12:01:10
Juz dziala blad jednak nie tkwil w grafice tylko do kodu dodalem if(key[KEY_UP]) bez instrukcji i gra sie poprostu zacinala ;p
P-45024
« 1 »
  Strona 1 z 1