Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Przesuwanie ludzika pewien okres czasu

Ostatnio zmodyfikowano 2011-12-12 17:30
Autor Wiadomość
Handy90
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Przesuwanie ludzika pewien okres czasu
» 2011-12-11 20:32:10
Witam,
mam problem z napisaniem kodu by po naciśnięci np. strzałki w lewo moja postać przesunęła się o 32pix i trwało to 2s. W ciągu tych 2s ma jakby pixel po pixelu ładnie iść, płynnie a nie, że nacisnę strzałkę w prawo i on mi dopiero po 2s po naciśnięciu przejdzie te 32pix.Pomożecie?:)

Udało mi się jak na razi wyświetlić mapę kafelkową, potrafię zrobić jej scroolowanie, ograniczenia by nie wychodziła postać za okno, poruszanie. Później chciałbym animacje zrobić by w ciągu tych 2s przeleciała grafika ruchu stopą prawo i lewą by to bardziej realistycznie wyglądało ale mam właśnie z tym problem...:(
P-45528
akwes
» 2011-12-11 21:07:15
Wiesz co to timery? Czy zielony w temacie :) ?
P-45529
SeaMonster131
» 2011-12-11 21:09:47
C/C++
int czas;

if( strzalka_w_lewo && czas == 0 )
     czas = 100; //tutaj czas, np te 2 sekundy. 100 to tylko przyklad

if( czas > 0 )
{
    czas--;
    postac.x--;
}
To tylko taki przykład na szybko ;)
P-45530
Handy90
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-12-11 21:22:54
Tak wiem co to timer. Potrafię zaimplementować by coś się poruszało co sekundę ale z tym nie mogę sobie dać rady
P-45533
waxx
» 2011-12-12 17:30:52
O rany to pomysl troche. Jakkolwiek np tak:

position.x = 400 + (32 * (timer.GetElapsedTime() < 2.0f ? timer.GetElapsedTime() / 2.0f : 1));
P-45550
« 1 »
  Strona 1 z 1