Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] tablica spritów

Ostatnio zmodyfikowano 2011-12-30 23:34
Autor Wiadomość
alleon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] tablica spritów
» 2011-12-30 21:38:26
Da się w SFML zrobić taką jakby tablice spritów -> sprite[10] (tak niestety nie działa). Chodzi mi o to że np wpisujemy w programie ile spritów ma się stworzyć i potem można by wykonywać operacje na konkretnych np sprite[0].SetPosition(x[0],y[0])?
P-46736
malan
» 2011-12-30 22:04:43
C/C++
int count;
sf::Sprite * sprites;

std::cout << "Podaj ilosc: ";
std::cin >> count;

sprites = new sf::Sprite[ count ];

//...

delete[] sprites;

P-46744
alleon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-12-30 22:37:13
Mógł byś trochę opisać np co oznacza ta gwiazdka w  sf::Sprite * sprites;

i jak odwołać się do konkretnego obrazka żeby np usunąć sprite[5]?
P-46749
malan
» 2011-12-30 22:39:06
P-46750
alleon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-12-30 23:34:30
Ok zrozumiałem ,dzięki ;)
P-46754
« 1 »
  Strona 1 z 1