[SFML] tablica spritów
Ostatnio zmodyfikowano 2011-12-30 23:34
alleon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] tablica spritów » 2011-12-30 21:38:26 Da się w SFML zrobić taką jakby tablice spritów -> sprite[10] (tak niestety nie działa). Chodzi mi o to że np wpisujemy w programie ile spritów ma się stworzyć i potem można by wykonywać operacje na konkretnych np sprite[0].SetPosition(x[0],y[0])? |
|
malan |
» 2011-12-30 22:04:43 int count; sf::Sprite * sprites;
std::cout << "Podaj ilosc: "; std::cin >> count;
sprites = new sf::Sprite[ count ];
delete[] sprites;
|
|
alleon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-12-30 22:37:13 Mógł byś trochę opisać np co oznacza ta gwiazdka w sf::Sprite * sprites;
i jak odwołać się do konkretnego obrazka żeby np usunąć sprite[5]? |
|
malan |
» 2011-12-30 22:39:06 |
|
alleon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-12-30 23:34:30 Ok zrozumiałem ,dzięki ;) |
|
« 1 » |