maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] undefined reference to `_Unwind_Resume' » 2012-01-04 23:43:29 #include <SFML/Graphics.hpp>
int main() { sf::RenderWindow oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" ); sf::Image obrazek; obrazek.LoadFromFile( "wzorek.png" ); sf::Sprite naszSprajt; naszSprajt.SetImage( obrazek ); naszSprajt.SetPosition( 400, 300 ); naszSprajt.SetScale( 5, 5 ); while( oknoAplikacji.IsOpened() ) { sf::Event zdarzenie; while( oknoAplikacji.GetEvent( zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.Type == sf::Event::Closed ) oknoAplikacji.Close(); } const sf::Input & sterowanie = oknoAplikacji.GetInput(); if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Left ) ) naszSprajt.Move( - 2, 0 ); if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Right ) ) naszSprajt.Move( + 2, 0 ); if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Up ) ) naszSprajt.Move( 0, - 2 ); if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Down ) ) naszSprajt.Move( 0, + 2 ); oknoAplikacji.Clear( sf::Color( 255, 0, 0 ) ); oknoAplikacji.Draw( naszSprajt ); oknoAplikacji.Display(); } return 0; }
kod z lekcji sprajtów mam 50 errors
Image.cpp||undefined reference to `_Unwind_Resume'|
i
Image.cpp||undefined reference to `std::basic_ostream<char, std::char_traits<char> >& std::__ostream_insert<char, std::char_traits<char> >(std::basic_ostream<char, std::char_traits<char> >&, char const*, int)'|
i
Color.cpp||multiple definition of `sf::Color::Color(unsigned char, unsigned char, unsigned char, unsigned char)'|
aw build log
D:\aplika\Strony WWW\SFML-1.6-sdk-windows-mingw\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o)(.text+0x1399):Image.cpp: undefined reference to `_Unwind_Resume'
co muszę poprawić w plikach? |
|
DejaVu |
» 2012-01-04 23:45:12 |
|
maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
kod ze sprajtów » 2012-01-04 23:51:53 do tej lekcji nie miałem problemów z kompilowaniem |
|
DejaVu |
» 2012-01-04 23:54:44 |
|
maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-05 00:11:20 jedyne co wiem to szukałem odpowiedzi i tylko ktoś wspomniał o wersji MinGW
jeżeli chodzi o sfml(SFML-1.6-sdk-windows-mingw) to linker wszystkie *.a z "lib" zostały do dane do programu tak samo search directories catalogi "include" i "lib"
|
|
DejaVu |
» 2012-01-05 00:18:31 Wymień wszystkie wpisy, które dodałeś do linkera.
/edit:
Dodam, że w swoich projektach SFML w Visual C++ mam następujące biblioteki:
|
|
maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-05 00:31:07 Ja dodałem tylko wszystkie sfml z : -s ,-d ,-s-d i bez .Innych nie mam .To wszystko w Code::Blocks. |
|
DejaVu |
» 2012-01-05 00:33:53 No to dopisz jeszcze pozostałe... |
|
« 1 » 2 3 |