[allegro] Połączenie internetowe.
Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-17 19:45
TenNewbie Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[allegro] Połączenie internetowe. » 2012-01-16 22:22:53 Witam, piszę grę mmorpg 2d w allegro(tzn. próbuję ;]) mam już chyba prawie wszystko z tych podstawowych rzeczy, ale brakuję mi najważniejszego - połączenia internetowego Chciałbym się dowiedzieć jakiego i z której biblioteki połączenia wykorzystać najłatwiej do tego typu gier. Grę piszę oczywiście hobbystycznie, połączenie to nie musi być zbyt profesjonalne ;]
Z góry dziękuje za pomoc. |
|
kampar |
» 2012-01-17 16:12:23 przeczytaj kurs WinSocka na tej stronie |
|
SeaMonster131 |
» 2012-01-17 18:42:55 Raczej lepiej najpierw napisać obsługę sieci, dopiero potem samą mechanikę gry ;) I obczaj np winsocka (połączenie), curla (w niektórych gracz masz automatyczny update) ;) |
|
TenNewbie Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-17 19:28:02 @kampar Ten tutorial jest taki sobie, autor napisał go dla linuxa i odradza korzystania z windowsa, a sama biblioteka jest w końcu przeznaczona pod niego ;o Dużo linijek mi nie działa, np.inet_aton( "10.12.110.57", &( my_addr.sin_addr ) ); // pisze że nie zadeklarowano tego Szukanie funkcji zastępczych to nie dla takich lajków jak ja. |
|
DejaVu |
» 2012-01-17 19:45:57 Jest po prostu niezbyt dokładnie wykonane tłumaczenie. Sam się uczyłem socketów z tego kursu i to właśnie na Windowsa. Pisanie czegokolwiek na socketach nie jest dla laików, więc jeżeli za takiego siebie uważasz to możesz z miejsca sobie odpuścić robienie gier sieciowych... |
|
« 1 » |