Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[allegro] Połączenie internetowe.

Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-17 19:45
Autor Wiadomość
TenNewbie
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[allegro] Połączenie internetowe.
» 2012-01-16 22:22:53
Witam, piszę grę mmorpg 2d w allegro(tzn. próbuję ;]) mam już chyba prawie wszystko z tych podstawowych rzeczy, ale brakuję mi najważniejszego - połączenia internetowego
Chciałbym się dowiedzieć jakiego i z której biblioteki połączenia wykorzystać najłatwiej do tego typu gier.
Grę piszę oczywiście hobbystycznie, połączenie to nie musi być zbyt profesjonalne ;]

Z góry dziękuje za pomoc.
P-48461
kampar
» 2012-01-17 16:12:23
przeczytaj kurs WinSocka na tej stronie
P-48521
SeaMonster131
» 2012-01-17 18:42:55
Raczej lepiej najpierw napisać obsługę sieci, dopiero potem samą mechanikę gry ;) I obczaj np winsocka (połączenie), curla (w niektórych gracz masz automatyczny update) ;)
P-48575
TenNewbie
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-17 19:28:02
@kampar
Ten tutorial jest taki sobie, autor napisał go dla linuxa i odradza korzystania z windowsa, a sama biblioteka jest w końcu przeznaczona pod niego ;o
Dużo linijek mi nie działa, np.inet_aton( "10.12.110.57", &( my_addr.sin_addr ) ); // pisze że nie zadeklarowano tego
Szukanie funkcji zastępczych to nie dla takich lajków jak ja.
P-48581
DejaVu
» 2012-01-17 19:45:57
Jest po prostu niezbyt dokładnie wykonane tłumaczenie. Sam się uczyłem socketów z tego kursu i to właśnie na Windowsa. Pisanie czegokolwiek na socketach nie jest dla laików, więc jeżeli za takiego siebie uważasz to możesz z miejsca sobie odpuścić robienie gier sieciowych...
P-48584
« 1 »
  Strona 1 z 1