[SFML] Odbicie Lustrzane
Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-19 11:22
tomek5321 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Odbicie Lustrzane » 2012-01-19 11:22:32 Mając taki kod: const sf::Input & sterowanie = oknoAplikacji.GetInput(); if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Left ) ) { if( Collision::PixelPerfectTest( bohater, wrog ) == true ) bohater.Move( + 30, 0 ); else bohater.Move( - 0.2, 0 ); bohater.FlipX( 1 ); } if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Right ) ) { if( Collision::PixelPerfectTest( bohater, wrog ) == true ) bohater.Move( - 30, 0 ); else bohater.Move( + 0.2, 0 ); bohater.FlipX( 1 ); } if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Up ) ) { if( Collision::PixelPerfectTest( bohater, wrog ) == true ) bohater.Move( 0, + 30 ); else bohater.Move( 0, - 0.2 ); } if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Down ) ) { if( Collision::PixelPerfectTest( bohater, wrog ) == true ) bohater.Move( 0, - 30 ); else bohater.Move( 0, + 0.2 ); }
Kiedy poruszę postacią np. w prawo to się obraca w prawo. Ale kiedy powtórzę tą czynność z prawo na lewo to już w ogóle się nie obraca. Tylko przy pierwszym naciśnięciu klawisza prawo lub lewo. Dlaczego tak jest? //Edit Już wiem! bohater.FlipX() może przyjmować tylko 2 wartości true lub false . Sory za spam. Zamykam temat. |
|
« 1 » |