[DirectX] Problem z skompilowaniem shadera modelu
Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-31 19:30
Trix Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[DirectX] Problem z skompilowaniem shadera modelu » 2012-01-30 12:05:44 Kod nie został zmieniany, został pobrany z kursu charibo: http://charibo.wordpress.com/kurs-direct3d /modele-3d-czyli-zegnaj-boxie/ (na samym dole jest link do kodu źródłowego)
Błąd:
------ Build started: Project: 1, Configuration: Debug Win32 ------
Compiles .fx scripts
C:\Documents and Settings\Trixo\Pulpit\lekcja8\1\fx-build.targets(45,5): error MSB3721: The command "fxc /T fx_2_0 /nologo /Fo "shader.fxo" "C:\Documents and Settings\Trixo\Pulpit\lekcja8\Debug\shader.fx"" exited with code 1.
========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========
EDIT:
Shader z wcześniejszej części kursu http://charibo.wordpress.com/kurs-direct3d/pierwszy-shader/ skompilował się i działa poprawnie. |
|
DejaVu |
» 2012-01-30 13:45:07 Trochę ubogi ten log kompilacji... w każdym razie rozwiązanie Twojego problemu zostało opisane w komentarzach (link do lekcji, który sam wkleiłeś). |
|
yoogi |
» 2012-01-30 19:50:59 SeaMonster powinien coś wiedzieć :) |
|
SeaMonster131 |
» 2012-01-30 20:37:07 @up: Niestety nie wiem :) |
|
yoogi |
» 2012-01-30 20:44:26 Skoro nie wiesz to znaczy, że Open GL lepszy :) |
|
SeaMonster131 |
» 2012-01-30 20:45:30 Nie wiem bo nie pisałem shaderów ani w DX, ani w OGLu.. Ale nie o tym jest temat, więc jak coś chcesz to pisz na gg :P |
|
DejaVu |
» 2012-01-30 20:45:32 Proszę zakończyć ten offtopic. |
|
yoogi |
» 2012-01-30 20:51:44 << Removed By DejaVu - nie rób offtopica >> |
|
« 1 » 2 |