Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[DirectX] Problem z skompilowaniem shadera modelu

Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-31 19:30
Autor Wiadomość
Trix
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[DirectX] Problem z skompilowaniem shadera modelu
» 2012-01-30 12:05:44
Kod nie został zmieniany, został pobrany z kursu charibo: http://charibo.wordpress.com/kurs-direct3d /modele-3d-czyli-zegnaj-boxie/ (na samym dole jest link do kodu źródłowego)

Błąd:
------ Build started: Project: 1, Configuration: Debug Win32 ------
  Compiles .fx scripts
C:\Documents and Settings\Trixo\Pulpit\lekcja8\1\fx-build.targets(45,5): error MSB3721: The command "fxc  /T fx_2_0  /nologo /Fo "shader.fxo" "C:\Documents and Settings\Trixo\Pulpit\lekcja8\Debug\shader.fx"" exited with code 1.
========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========

EDIT:
Shader z wcześniejszej części kursu http://charibo.wordpress.com/kurs-direct3d/pierwszy-shader/ skompilował się i działa poprawnie.
P-49799
DejaVu
» 2012-01-30 13:45:07
Trochę ubogi ten log kompilacji... w każdym razie rozwiązanie Twojego problemu zostało opisane w komentarzach (link do lekcji, który sam wkleiłeś).
P-49802
yoogi
» 2012-01-30 19:50:59
SeaMonster powinien coś wiedzieć :)
P-49835
SeaMonster131
» 2012-01-30 20:37:07
@up: Niestety nie wiem :)
P-49855
yoogi
» 2012-01-30 20:44:26
Skoro nie wiesz to znaczy, że Open GL lepszy :)
P-49861
SeaMonster131
» 2012-01-30 20:45:30
Nie wiem bo nie pisałem shaderów ani w DX, ani w OGLu.. Ale nie o tym jest temat, więc jak coś chcesz to pisz na gg :P
P-49863
DejaVu
» 2012-01-30 20:45:32
Proszę zakończyć ten offtopic.
P-49864
yoogi
» 2012-01-30 20:51:44
<< Removed By DejaVu - nie rób offtopica >>
P-49865
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona