pixelmaster Temat założony przez niniejszego użytkownika |
allegro gui błąd funkcji main pod windowsem, pod linuksem wszystko śmiga » 2009-02-12 19:31:19 Siema. Pod linuksem te kody od gui mi śmigają ładnie wszystkie. Z ciekawości chciałem sobie sprawdzić pod windowsem jak to wygląda, odpalam deva wklejam kod odznaczam w opcjach projektu kompiluj jako c++, klikam kompiluj i dostałem błąd że funkcja main nie jest zdefiniowana. #include <allegro.h>
int update_color( void * dp3, int d2 );
DIALOG color_builder[] = { { d_clear_proc, 0, 0, 0, 0, 255, 0, 0, 0, 0, 0, NULL }, { d_box_proc, 0, 0, 100, 100, 0, 254, 0, 0, 0, 0, NULL }, { d_slider_proc, 10, 110, 16, 64, 1, 0, 0, 0, 63, 0, NULL, update_color, NULL }, { d_slider_proc, 42, 110, 16, 64, 2, 0, 0, 0, 63, 0, NULL, update_color, NULL }, { d_slider_proc, 74, 110, 16, 64, 4, 0, 0, 0, 63, 0, NULL, update_color, NULL }, { NULL, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, NULL } };
#define S_RED 2 #define S_GREEN 3 #define S_BLUE 4
int update_color( void * dp3, int d2 ) { RGB col; col.r = color_builder[ S_RED ].d2; col.g = color_builder[ S_GREEN ].d2; col.b = color_builder[ S_BLUE ].d2; vsync(); set_color( 254, & col ); return 0; }
int main() { allegro_init(); install_keyboard(); install_mouse(); install_timer(); set_gfx_mode( GFX_AUTODETECT, 640, 480, 0, 0 ); set_palette( desktop_palette ); update_color( NULL, 0 ); do_dialog( color_builder, - 1 ); return 0; }
[Linker error] undefined reference to `WinMain@16' Nie wiem o co chodzi. Przecież pod linuksem też mam gcc i błędów żadnych nie ma. Zrobiłem jeszcze to rozwiązanie http://kursy.ddt.pl/?LessonId=143, ale i tak nie działa 45 E:\MEDIA\Piotr\Dev-Cpp\agui\main.c parameter name omitted Proszę o pomoc co zrobić, aby skompilować to pod windowsem. |