Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[audiere]Problem z instalacją biblioteki w code blocks

Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-19 19:52
Autor Wiadomość
ly000
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[audiere]Problem z instalacją biblioteki w code blocks
» 2012-02-11 02:50:09
Witam,
Po próbie instalacji biblioteki powyżej przy kompilacji byle jakiego kodu wyświetla się taki błąd:

c:\program files\codeblocks\mingw\bin\..\lib\gcc\mingw32\4.4.1\..\..\..\..\include\audiere.h||In function 'void audiere::SplitString(std::vector<std::basic_string<char, std::char_traits<char>, std::allocator<char> >, std::allocator<std::basic_string<char, std::char_traits<char>, std::allocator<char> > > >&, const char*, char)':|
c:\program files\codeblocks\mingw\bin\..\lib\gcc\mingw32\4.4.1\..\..\..\..\include\audiere.h|1148|error: 'strchr' was not declared in this scope|
c:\program files\codeblocks\mingw\bin\..\lib\gcc\mingw32\4.4.1\..\..\..\..\include\audiere.h||In function 'void audiere::GetSupportedFileFormats(std::vector<audiere::FileFormatDesc, std::allocator<audiere::FileFormatDesc> >&)':|
c:\program files\codeblocks\mingw\bin\..\lib\gcc\mingw32\4.4.1\..\..\..\..\include\audiere.h|1177|error: 'strchr' was not declared in this scope|
c:\program files\codeblocks\mingw\bin\..\lib\gcc\mingw32\4.4.1\..\..\..\..\include\audiere.h||In function 'void audiere::EnumerateCDDevices(std::vector<std::basic_string<char, std::char_traits<char>, std::allocator<char> >, std::allocator<std::basic_string<char, std::char_traits<char>, std::allocator<char> > > >&)':|
c:\program files\codeblocks\mingw\bin\..\lib\gcc\mingw32\4.4.1\..\..\..\..\include\audiere.h|1535|error: 'strlen' was not declared in this scope|
||=== Build finished: 3 errors, 0 warnings ===|

Od razu mówię że nic nie kombinowałem w kodzie biblioteki.
O co chodzi?
Z góry dziękuje za pomoc.
P-50495
malan
» 2012-02-11 11:03:02
Czy pliki z rozszerzeniem *.lib nie są czasami pod Visual Studio? Coś mi się wydaje, że jeżeli chciałbyś używać tej biblioteki pod Code::Blocks to musiałbyś są sobie sam skompilować. Instrukcja tutaj: http://www.ogre3d.org/tikiwiki/Audiere&structure=Libraries.
P-50496
ly000
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-02-11 12:37:52
Dzięki, lecz niestety nic z tego nie rozumiem.
Może polecicie jakąś inną bibliotekę audio z poradnikiem, która będzie współpracować z code blocks?
Ponieważ ta, jak widać nie jest zaprzyjaźniona z tym środowiskiem. Biblioteka nie musi być rozbudowana, chodzi mi tylko o takie funkcje jak: granie muzyki, zatrzymywanie jej, wznawianie zatrzymanej itp.
P-50505
xevuel
» 2012-02-11 12:40:31
Ja ze swojej strony polecę FMOD. Do użytku niekomercyjnego jest darmowa.
P-50506
yoogi
» 2012-02-12 16:56:14
Chłopie chyba cię to audiere nie lubi :)
A tak na poważnie to ci polecę sndPlaySound
[Visual C++] sndPlaySound - ścieżka do pliku
P-50577
marianekA
» 2012-05-19 19:52:46
Nie wiem czy się jeszcze to przyda ale właściwy pakiet jest tu:  http://audiere.sourceforge.net/download.php
trzeba pobrać z versji 1.9.4 pakiet Win32 Binary Release
i po rozpakowaniu przekopiować foldery: bin, include i lib do folderu MinGW w CodeBlocks. Następnie dodać bibliotekę audiere.lib do linkera z lib w CodeBlocks...i to wszystko.
Niedawno zainstalowałem i działa jak należy.
P-57003
« 1 »
  Strona 1 z 1