1.Coś nie tak wczytuje, bo mapkę wyświetla jakby w tablicy były same zera, a tak naprawdę jest to:
39,39,39,39,39,39,39,39,39,3,39,39,39,39,39,39,39,2,39,39,
39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,
39,39,3,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,
39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,
39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,
39,39,39,39,2,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,2,39,39,39,39,
3,39,3,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,
39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,3,39,39,39,39,39,
39,39,39,39,39,39,39,39,39,2,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,
39,39,39,39,39,39,39,3,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,
2,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,
39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,
39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,3,39,39,39,39,39,39,39,39,
39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,
3,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,3,39,39,39,3,39,39,39,39,
39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,2,39,39,
39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,2,39,39,39,39,39,39,39,39,
39,2,39,39,39,3,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,
39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,
39,39,39,39,39,3,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39,39
A tu kod programu:
bool load_mapa( const char * f_sFileName )
{
std::fstream plik;
plik.open( "plik.txt", std::ios::in );
if( !plik.good() ) return false;
std::string wiersz;
while( getline( plik, wiersz ) )
{
for( int i = 0; i < wiersz.length(); i++ )
{
plik >> map[ 20 ][ 20 ];
}
}
return true;
}
2.Jestem na etapie kolizji, i jak zapisywać obiekty które da się przejść i których nie, u mnie każdy Spritest ma swój numerek i czy mam wymieniać po kolei spitesty(jest ich ponad 500) i nadawać mu true lub false(true- można przejść, false-nie można)? Czy jest inny lepszy sposób?