Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SDL] pytanie dotyczące obiektów

Ostatnio zmodyfikowano 2012-02-28 17:31
Autor Wiadomość
szymski
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SDL] pytanie dotyczące obiektów
» 2012-02-28 15:29:06
Witam! Zacząłem pisać grę w bibliotece SDL. W C++ nie jestem za dobry, ale chcę się uczyć. Wszystko jest ok, mam statek kosmiczny, ale gdy chciałem zrobić klasę dla wroga nie wiedziałem co zrobić. Chcę żeby kod był jak w Minecrafcie w javie. Są tam osobne klasy mobów, które da się stworzyć jakąś komendą, chyba new object. Ja chcę zrobić coś takiego w mojej grze, ale nie mam pomysłu jak tworzyć obiekty. Chcę aby była jedna klasa czy obiekt, który da się potem zduplikować. Nie wiem jak to zrobić. Pomóżcie. Z góry dzięki!
P-51558
m4tx
» 2012-02-28 16:18:35
Proponuję opanować najpierw to: » KursyKurs C++ kurs :)
P-51563
szymski
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-02-28 16:31:44
Przeczytałem wszystko jeśli chodzi o klasy i dalej nic nie wiem.
P-51564
pekfos
» 2012-02-28 16:46:19
Chcę żeby kod był jak w Minecrafcie w javie.
To w czym chcesz pisać? W C++ czy w javie?
P-51565
szymski
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-02-28 16:53:05
Chodzi mi tylko o funkcję tworzącą obiekt. Nie wiem jak zrobić to w c++.
P-51566
pekfos
» 2012-02-28 16:53:47
konstruktor lub dynamiczna alokacja.
P-51567
SeaMonster131
» 2012-02-28 17:31:51
Hm...chyba najłatwiej jest coś w stylu tego:
C/C++
class CEnemy
{
public:
   
    float x, y;
    //...
   
    CEnemy() {...}
   
};

vector < CEnemy > Enemy;
P-51571
« 1 »
  Strona 1 z 1