Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Struktura kodu w grze konsolowej

Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-03 01:19
Autor Wiadomość
Degezor
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Struktura kodu w grze konsolowej
» 2012-03-02 23:01:50
Witam,
piszę aktualnie grę konsolową, w której mamy swoją postać i możemy ją trenować, zakładać broń i zbroje, robić zadania oraz walczyć.
Nie wiem, jak powinna wyglądać struktura takiego programu. Ja stworzyłem coś takiego:

Tak wygląda główna pętla w funkcji main. Kiedy wejdziemy w postać(aby założyć lub zdjąć przedmiot), możemy w każdym momencie kliknąć klawisze: q,w,e,r,t i od razu przenosi nas np. do Miasta.

Działa to tak:
Na początku działania programu wchodzimy automatycznie do funkcji Postac(). I jeżeli klikniemy tam np. e (chcemy iść do miasta), to funkcja Postac() zwróci e, a w głównej pętli zostaniemy przeniesieni do funkcji Miasto(). Tak samo możemy wrócić np. do funkcji Postac() lub do innej.

Macie może inne rozwiązania?
Szukałem takich rozwiązań w innych aplikacjach, ale nie znalazłem takiej, która przypomina mają, czyli mamy kilka głównych funkcji programu, do których możemy w każdym momencie przejść.

Mam nadzieję, że wszystko napisałem. Jeżeli macie jakieś wątpliwości śmiało pytać.
Prawdopodobnie udostępnię cały dotychczasowy kod gry.
P-51777
kizia
» 2012-03-03 01:19:21
Ale po co chcesz inne rozwiązania, jeżeli kod działa jak należy? Jeżeli mamy Ci pomóc to napisz dokładniej jaki efekt chcesz uzyskać
P-51786
« 1 »
  Strona 1 z 1