[C++] Problem z zapętlaniem
Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-04 19:58
fensz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++] Problem z zapętlaniem » 2012-03-02 23:38:37 Witam, jestem w trakcie pisania gierki SFMLowej i natknąłem się na problem. Po napisaniu klasy EXP i skompilowaniu tworzy mi się nieskończona pętla, choć EXP miał być ustawiony na 0 i przy wykonaniu jakiejś czynności powiększany o jeden. Fragment CExp.cpp CExp::CExp() : m_exp( 0 ) { m_dodaj; }
void CExp::UpdateEXP() { { m_dodaj = 1; } m_exp++; }
int CExp::GetExp() { return m_exp; } Fragment CExp.h class CExp { public: CExp(); CExp( std::string _text, sf::Font & _font, float _size ); int GetExp(); void UpdateEXP(); private: int m_exp; int m_dodaj; }; Proszę o pomoc! |
|
malan |
» 2012-03-03 22:27:52 CExp::CExp() : m_exp( 0 ) { m_dodaj; } Co to miało zrobić? |
|
fensz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-04 15:55:28 To miało za każdym powołaniem w mainie CExp::UpdateExp; dodawać do licznika m_exp wartość 1. |
|
pekfos |
» 2012-03-04 15:58:20 malan się pytał, co robi ta linijka: |
|
fensz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-04 16:05:41 Powołać wartość m_dodaj dziedziczoną z CExp |
|
akwes |
» 2012-03-04 16:24:14 Powołać wartość m_dodaj dziedziczoną z CExp
|
Rozwiń myśl ;> ? |
|
pekfos |
» 2012-03-04 16:27:55 akwes: Sam chciałem to napisać, ale się powstrzymałem :P |
|
fensz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-04 16:30:56 ok. Ma powołać wartość m_dodaj która ma wartość 1. |
|
« 1 » 2 3 4 |