[OpenGL,C++] Rysowanie cylindra grubsze ścianki.
Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-12 06:35
miniacz89 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OpenGL,C++] Rysowanie cylindra grubsze ścianki. » 2012-03-11 18:42:48 Witam! Narysowałem sobie cylinder za pomocą gluCylinder wszystko fajnie, ale mam takie pytanie: Jak zwiększyć grubość ścianki. Albo jakoś inaczej narysować cylinder, ale tak abym mógł zwiększać lub zmniejszać grubość ścianek. Myślałem też żeby za pomocą sześcianów(zrobić z nich cienkie prostopadłościany) postawić jeden obok drugiego tak gęsto żeby powstał walec. |
|
Dragonit |
» 2012-03-11 19:26:23 a nie lepiej dwa cylindry o różnej średnicy ? |
|
m4tx |
» 2012-03-12 06:35:13 Myślałem też żeby za pomocą sześcianów(zrobić z nich cienkie prostopadłościany) postawić jeden obok drugiego tak gęsto żeby powstał walec. |
Będziesz miał dużo dodatkowych ścian, których nie będzie widać, a które będą renderowane... W dodatku będziesz miał różne artefakty graficzne... Rozwiązanie podane przez Dragonita jest dobre :) |
|
« 1 » |