Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL,C++] Rysowanie cylindra grubsze ścianki.

Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-12 06:35
Autor Wiadomość
miniacz89
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[OpenGL,C++] Rysowanie cylindra grubsze ścianki.
» 2012-03-11 18:42:48
Witam!
Narysowałem sobie cylinder za pomocą gluCylinder wszystko fajnie, ale mam takie pytanie: Jak zwiększyć grubość ścianki.
Albo jakoś inaczej narysować cylinder, ale tak abym mógł zwiększać lub zmniejszać grubość ścianek.
Myślałem też żeby za pomocą sześcianów(zrobić z nich cienkie prostopadłościany) postawić jeden obok drugiego tak gęsto żeby powstał walec.
P-52437
Dragonit
» 2012-03-11 19:26:23
a nie lepiej dwa cylindry o różnej średnicy ?
P-52438
m4tx
» 2012-03-12 06:35:13
Myślałem też żeby za pomocą sześcianów(zrobić z nich cienkie prostopadłościany) postawić jeden obok drugiego tak gęsto żeby powstał walec.
Będziesz miał dużo dodatkowych ścian, których nie będzie widać, a które będą renderowane... W dodatku będziesz miał różne artefakty graficzne... Rozwiązanie podane przez Dragonita jest dobre :)
P-52457
« 1 »
  Strona 1 z 1