prośba o podstawowy szkielet w C++ i OpenGL
Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-18 11:09
kata.mic Temat założony przez niniejszego użytkownika |
prośba o podstawowy szkielet w C++ i OpenGL » 2012-03-17 22:53:59 Chciał bym kogoś prosić o "kod szkielet" który nic nie robi ale który jest konieczny do działania reszty programu np gdy dodam jakąś funkcję rysującą glVertex2f(0.00, 3.0); |
|
akwes |
» 2012-03-17 23:00:02 |
|
kata.mic Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-17 23:05:06 tylko że tutaj nawet bez modyfikacji podkreśla mi że błędne kilka linijek :/ |
|
akwes |
» 2012-03-17 23:06:30 A konkretnie ;> ?
I jak mam rozumieć "podkreśla" ? Jakieś błędy linkera, kompilatora? |
|
kata.mic Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-17 23:12:43 Tekst pomiędzy '*' są znakami podkreślonymi zygzakiem w oknie głównym programu. Zamieszczam kilka pierwszych podkreślonych linijek: * # include * < GL / glut.h >
* glClearColor *( 1.0, 1.0, 1.0, 1.0 );
* glClear( GL_COLOR_BUFFER_BIT );
itd. ale dodam że np fragment kodu: void Reshape( int width, int height ) { Display(); } nie jest w ogóle podkreślony. A to co jest w oknie "Output" programu: 1>------ Build started: Project: szescian, Configuration: Debug Win32 ------ 1> szescian.c 1>c:\users\michal\desktop\proba opena\szescian.c(7): fatal error C1083: Cannot open include file: 'GL/glut.h': No such file or directory ========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ========== |
|
akwes |
» 2012-03-17 23:39:42 Kompilator Ci mówi wyraźnie co jest nie tak. Poszukaj gdzie dokładnie masz nagłówki do opengla, bo widocznie albo ich nie ma, albo są gdzieś ukryte. |
|
Toboe |
» 2012-03-18 11:09:07 Jaki kompilator? Środowisko trzeba czasem jakoś przygotować do pracy z OpenGL W QTCreator np trzeba dodać do pliku *.pro QT += opengl W QTCreatorze nie ma chyba też wbudowanej obsługi glut'a, ale wystarczy pewnie wygooglać zapytanie "QTCreator glut.h" i wywali rozwiązanie. |
|
« 1 » |