Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Tworzenie GUI gry

Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-26 22:56
Autor Wiadomość
hincu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Tworzenie GUI gry
» 2012-03-26 20:20:15
Witam przy pisaniu gry ( rpg ) w sfml 1.6 pojawil sie maly problem/brak pomyslu na zrobienie tego : P mianowicie
mam gui http://pokazywarka.pl/sjblrq/ no i problem polega na tym ze chce wyswietlac stan gry w tym okienku, macie jakis pomysl jak podzielic ekran na 'ramki'?
P-53255
DejaVu
» 2012-03-26 20:39:09
P-53256
hincu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-03-26 21:26:50
o to mi chodzilo aczkolwiek pojawil sie problem przy kompilacji mianowicie

C:/Users/hincu/Desktop/projekty/sfml 1.6/Middle Ages/main.cpp:175: undefined reference to `glEnable@4'
C:/Users/hincu/Desktop/projekty/sfml 1.6/Middle Ages/main.cpp:176: undefined reference to `glScissor@16'

@Edit problem rozwiazany : P


@edit2 po skompilowaniu jednak nie dziala tak jak powinno obcina mi obszar i zostaje tylko jego czesc : P

tak wiec bede musial zrobic to jakos inaczej, jak znajde rozwiazanie to je wrzuce do tego tematu
P-53266
DejaVu
» 2012-03-26 22:44:05
Hm? Rysujesz jedną część i zmieniasz obszar rysowania na kolejny... w czym problem?
P-53269
hincu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-03-26 22:56:13
tak to nie przejdzie : P bo i tak do rysowania bede musial podac globalne wspolrzedne : P, wiec ograniczylem po prostu ruch wczytywanie mapy tez zrobie tylko na tym danym fragmencie : P
P-53270
« 1 »
  Strona 1 z 1