Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Irrlicht]Zniekształcenie tekstury i zanikanie modelu

Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-09 20:41
Autor Wiadomość
bingo009
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Irrlicht]Zniekształcenie tekstury i zanikanie modelu
» 2012-04-09 17:08:06
Witam was serdecznie, mam problem. Próbuję wyświetlić oteksturowany sześcian, daję kamerę typu FPS i mam problem. Jak poruszam kamerą, to wtedy tekstura się zniekształca, a kiedy wychodzi poza ekran to zanika. Brzydko to wygląda, więc jak to naprawić? Tutaj cały kod rysowania:
C/C++
ISceneNode * cube = smgr->addCubeSceneNode( 60 );


if( cube )
{
    cube->setMaterialTexture( 0, driver->getTexture( "Data/wall.bmp" ) );
    cube->setMaterialType( video::EMT_SOLID );
    cube->setPosition( vector3df( 0, 0, 0 ) );
}

Z góry dzięki.
P-54180
DejaVu
» 2012-04-09 20:07:31
Ktoś kiedyś podobny zgłaszał problem z Irrlichtem...

/edit:
http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=5925
P-54193
bingo009
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-09 20:41:05
Odkryłem, że używałem rendera softwarowego, zmieniłem na OpenGL i teraz sześcian jest czarny, ale nie zanika już.

Edit: Wyłączyłem reagowanie na światło i już śmiga jak należy, do zamknięcia. Dzięki wielkie.
P-54204
« 1 »
  Strona 1 z 1