Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Przemieszczanie obiektów w grze w tym samym czasie

Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-04 13:49
Autor Wiadomość
Marys
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Przemieszczanie obiektów w grze w tym samym czasie
» 2012-04-25 13:13:34
Witam,
poszukuję materiałów i przykładów na temat programowania współbieżnego (preferowane języki c, c++, c#). Podejrzewam, że to wszystko będzie trzeba zrobić na wątkach, tylko co jeśli np. 2 obiekty/ watki muszę się z sobą porozumiewać/ komunikować?

Można sobie przyjąć 2 postacie i teraz zakładamy że każda postać to wątek i one w tym samym czasie muszą wykonywać to samo lub różne rzeczy, np. jeden szuka czegoś w tym kwadracie, a drugi w innym i komunikują się między sobą które kwadraty już byłby przeszukane. Dobrze to rozumiem?
P-55290
jankowalski25
» 2012-04-25 13:55:01
Najlepiej chyba kupić książkę. Poszukaj na forum, tematów o książkach było sporo.
P-55302
DejaVu
» 2012-04-25 15:04:33
Gier się tak nie pisze.
P-55306
kampar
» 2012-04-25 16:25:20
Aby to zrobić wystarczy jeden wątek
P-55313
Dawidsoni
» 2012-04-25 19:06:02
Jeśli chcesz mieć kilka wątków w grze to chyba najlepiej jest, jeśli wątki są odpowiedzialne za niezależne sobie operacje. Na przykład 1 wątek może sprawdzać kolizje z 1 obiektem, a drugi sprawdzać kolizje z 2 obiektem.
P-55328
DejaVu
» 2012-04-25 19:57:58
Jeśli chcesz mieć kilka wątków w grze to chyba najlepiej jest, jeśli wątki są odpowiedzialne za niezależne sobie operacje. Na przykład 1 wątek może sprawdzać kolizje z 1 obiektem, a drugi sprawdzać kolizje z 2 obiektem.
Niestety piszesz głupoty... :)
P-55336
Dawidsoni
» 2012-04-25 21:20:41
To sorry, że zamotałem. Widocznie czegoś nie rozumiem w tym;/.
P-55346
Marys
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-25 21:24:45
Tu nie chodzi o grę tylko o programowanie współbieżne.
P-55347
« 1 » 2 3
  Strona 1 z 3 Następna strona