[SFML][Podczas włączanie programu "cannot find -libgcc-static" error. . .
Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-01 10:12
Kaczooor Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML][Podczas włączanie programu "cannot find -libgcc-static" error. . . » 2012-04-29 18:49:53 Witam Niedawno udało mi się rozwiązać problem i pojawia się drugi:
ld.exe||cannot find -libgcc-static| ||=== Build finished: 1 errors, 0 warnings ===|
w build conifing(czy cuś)>Linker Settings w Debug i Relase mam to samo :
-lsfml-graphics-s-d -lsfml-window-s-d -lsfml-system-s-d -libgcc-static kod programu:
#include <SFML/Window.hpp> #include <iostream>
int main() { sf::Window oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" ); while( oknoAplikacji.IsOpened() ) { oknoAplikacji.Display(); } return 0; }
Wszystko dobrze zrobione bo timer ten co na stronce z instalacja SFML'a działał. Proszę o pomoc :D gdzyż w interniecie nie znalazłem odpowiedzi.
|
|
diego997 |
» 2012-04-29 19:17:07 Jaka to wersja sfmla ? Release ci nie dziala czy debug też ?
W release powinno być sfml-graphics-s,... czyli wszystko bez -d
P.S nie wiem moze to od kompilatora zależy ale według mnie powinno być sfml-graphics-s.lib zamiast -lsfml-graphics-s-d nawet internet nie wie co to jest ;D do kazdego tak samo |
|
Kaczooor Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-29 19:20:24 ok dzięki naprawie to i opisze co i jak :D
No to zmieniłem i wyglada tak Debug -lsfml-graphics-s-d -lsfml-window-s-d -lsfml-system-s-d Relase sfml-graphics.dll sfml-window.dll sfml-system.dll
bez .dll'a dzila tak samo czyli cigle tak samo ze niemoze znlaeść -libgcc-static...
SFML 1.6 |
|
diego997 |
» 2012-04-29 19:34:53 A po prostu zrób tak:
w Debug:
sfml-system-s-d.lib sfml-window-s-d.lib sfml-graphics-s-d.lib sfml-network-s-d.lib sfml-audio-s-d.lib
w Release:
sfml-system-s.lib sfml-window-s.lib sfml-graphics-s.lib sfml-network-s.lib sfml-audio-s.lib
I nic wiecej ;p |
|
Kaczooor Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-30 10:23:37 Tym raze wyskoczyło to
Linking executable: bin\Debug\qqq.exe mingw32-g++.exe: sfml-system-s-d.lib: No such file or directory mingw32-g++.exe: sfml-window-s-d.lib: No such file or directory mingw32-g++.exe: sfml-graphics-s-d.lib: No such file or directory mingw32-g++.exe: sfml-network-s-d.lib: No such file or directory mingw32-g++.exe: sfml-audio-s-d.lib: No such file or directory Process terminated with status 1 (0 minutes, 0 seconds) 0 errors, 0 warnings Wszedzie skopiowałem
a jak dalem "-" przed tymi opcjami np. -sfml-graphics-s-d.lib to wyskoczyło to samo
ld.exe||cannot find -libgcc-static| ||=== Build finished: 1 errors, 0 warnings ===|
a plik libgcc-dw.dll i libgcc.a skopiowalem wszedzie gdzie tylko sie da.
Błagam pomocy... chyba coś z Debugiem :((((( |
|
hincu |
» 2012-04-30 11:14:48 gdybys czytal ze zrozumieniem wiedzialbys ze sfml 1.6 nie ma linkowania statycznego tylko dynamicznie http://www.sfml-dev.org/tutorials/1.6/ |
|
Kaczooor Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-30 12:04:55 Fajnie wszystko teraz działa wszystko bez błędnie zbuidowało itp. Ale jak klikam "run" to wyskakuje okienko "It seems that this project has not build yet. Do you want to buid it now?"
I klikam "yes" ale dalej to samo klikam "no" i wyskakuje pusta konsola z napisem Press any key to continue.
Prosze o pomoc znów...
|
|
hincu |
» 2012-04-30 12:15:03 moze zaczniemy od samego poczatku, na poczatku byl wielki wybuch powstala materia w formie plazmy gdy materia stawala sie zimniejsza powstawaly nowe to pierwiastki, pozniej powstaly slonca planety uklady planetarne galaktywki bakterie roslinki dinozaury i my, w pewnym momencie ty chciales sie nauczyc sfml i teraz sedno sprawy, znasz podstawy c++? druga rzecz to dolacz biblioteki sfml ktorych uzywasz do folderu z plikiem wykonywalnym .exe chodzi o te pliki co sie koncza na .dll |
|
« 1 » 2 |