Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML][Podczas włączanie programu "cannot find -libgcc-static" error. . .

Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-01 10:12
Autor Wiadomość
Kaczooor
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML][Podczas włączanie programu "cannot find -libgcc-static" error. . .
» 2012-04-29 18:49:53
Witam
Niedawno udało mi się rozwiązać problem i pojawia się drugi:

ld.exe||cannot find -libgcc-static|
||=== Build finished: 1 errors, 0 warnings ===|

w build conifing(czy cuś)>Linker Settings w Debug i Relase mam to samo :

-lsfml-graphics-s-d
-lsfml-window-s-d
-lsfml-system-s-d
-libgcc-static
 kod programu:

#include <SFML/Window.hpp>
#include <iostream>

int main()
{
    sf::Window oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" );
    while( oknoAplikacji.IsOpened() )
    {
        oknoAplikacji.Display();
    }
    return 0;
}

Wszystko dobrze zrobione bo timer ten co na stronce z instalacja SFML'a działał.
Proszę o pomoc :D gdzyż w interniecie nie znalazłem odpowiedzi.
P-55607
diego997
» 2012-04-29 19:17:07
Jaka to wersja sfmla ? Release ci nie dziala czy debug też ?

W release powinno być sfml-graphics-s,... czyli wszystko bez -d


P.S nie wiem moze to od kompilatora zależy ale według mnie powinno być sfml-graphics-s.lib zamiast -lsfml-graphics-s-d nawet internet nie wie co to jest ;D do kazdego tak samo
P-55609
Kaczooor
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-29 19:20:24
ok dzięki naprawie to i opisze co i jak :D


No to zmieniłem i wyglada tak Debug
-lsfml-graphics-s-d
-lsfml-window-s-d
-lsfml-system-s-d
Relase
sfml-graphics.dll
sfml-window.dll
sfml-system.dll

bez .dll'a dzila tak samo czyli cigle tak samo ze niemoze znlaeść -libgcc-static...

SFML 1.6
P-55610
diego997
» 2012-04-29 19:34:53
A po prostu zrób tak:

w Debug:

sfml-system-s-d.lib
sfml-window-s-d.lib
sfml-graphics-s-d.lib
sfml-network-s-d.lib
sfml-audio-s-d.lib

w Release:

sfml-system-s.lib
sfml-window-s.lib
sfml-graphics-s.lib
sfml-network-s.lib
sfml-audio-s.lib


I nic wiecej ;p
P-55611
Kaczooor
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-30 10:23:37
Tym raze wyskoczyło to

Linking executable: bin\Debug\qqq.exe
mingw32-g++.exe: sfml-system-s-d.lib: No such file or directory
mingw32-g++.exe: sfml-window-s-d.lib: No such file or directory
mingw32-g++.exe: sfml-graphics-s-d.lib: No such file or directory
mingw32-g++.exe: sfml-network-s-d.lib: No such file or directory
mingw32-g++.exe: sfml-audio-s-d.lib: No such file or directory
Process terminated with status 1 (0 minutes, 0 seconds)
0 errors, 0 warnings
 
Wszedzie skopiowałem

 
a jak dalem "-" przed tymi opcjami np. -sfml-graphics-s-d.lib to wyskoczyło to samo

ld.exe||cannot find -libgcc-static|
||=== Build finished: 1 errors, 0 warnings ===|

 a plik libgcc-dw.dll i libgcc.a skopiowalem wszedzie gdzie tylko sie da.

Błagam pomocy... chyba coś z Debugiem :(((((
P-55641
hincu
» 2012-04-30 11:14:48
gdybys czytal ze zrozumieniem wiedzialbys ze sfml 1.6 nie ma linkowania statycznego tylko dynamicznie
http://www.sfml-dev.org/tutorials/1.6/
P-55654
Kaczooor
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-30 12:04:55
Fajnie wszystko teraz działa wszystko bez błędnie zbuidowało itp.
Ale jak klikam "run" to wyskakuje okienko
"It seems that this project has not build yet.
     Do you want to buid it now?"

I klikam "yes" ale dalej to samo klikam "no" i wyskakuje pusta konsola z napisem Press any key to continue.

Prosze o pomoc znów...

P-55658
hincu
» 2012-04-30 12:15:03
moze zaczniemy od samego poczatku, na poczatku byl wielki wybuch powstala materia w formie plazmy gdy materia stawala sie zimniejsza powstawaly nowe to pierwiastki, pozniej powstaly slonca planety uklady planetarne galaktywki bakterie roslinki dinozaury i my, w pewnym momencie ty chciales sie nauczyc sfml i teraz sedno sprawy, znasz podstawy c++?
druga rzecz to dolacz biblioteki sfml ktorych uzywasz do folderu z plikiem wykonywalnym .exe chodzi o te pliki co sie koncza na .dll
P-55659
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona