Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Modele i animacje Blendera + Światło Irrlichta

Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-04 12:44
Autor Wiadomość
Temes
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Modele i animacje Blendera + Światło Irrlichta
» 2012-05-04 09:15:24
Nie wiem czy to dobry dział, ale żaden inny nie wydawał mi się na tyle dobry.
Chodzi o to - jak zrobić model i animację tego ów modelu, aby działał w Irrlicht'cie.

Bo model to spokojnie w blenderze robię, ale jak stworzyć animację do gry w Blenderze? Animacje też umiem robić, ale w formie filmu. Gdy zrobię już animację (ustawię co w każdej klatce się dzieje) to jak to zapisać np. w formacie 3ds? Jak zapisuje w tym lub jakimś innym to jest model - bez animacji.

+ Gdy szczerze mówiąc "przepisuję" kod ze strony: http://irrlicht.sourceforge.net/docu/example001.html - tylko podmieniam na moje rzeczy (modele, tekstury) to po otwarciu programu model jest cały czarny a tekstura nie działa - o co chodzi? (Model: .3ds, Tekstura: JPEG)
P-55955
m4tx
» 2012-05-04 09:36:57
http://irrlicht.sourceforge.net/docu/example004.html

Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:

http://blenderartists.org/forum/showthread.php?78384-Problem-with-.3ds-files-into-Irrlicht
P-55956
SeaMonster131
» 2012-05-04 11:03:55
Co do animacji, to musisz chyba zrobić animację szkieletową i taką o to animacje wczytać w Irrlicht'cie :)
P-55966
Temes
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-05-04 11:05:27
No dobra, ale w jakim formacie zapisać? Bo jak zrobię animację i zapiszę w jakimś rozszerzeniu to ona stoi... Tylko w filmie chodzi :/
P-55967
xevuel
» 2012-05-04 11:08:03
.3ds na 100% obsługuje animację. Jeśli ci nie działa, to znaczy, że masz błąd w kodzie, albo Blender źle zapisuje te modele.

//linki odnośnie animacji szkieletowej:
http://informatyka.wroc.pl/node/711
http://informatyka.wroc.pl/node/717
P-55968
akwes
» 2012-05-04 12:44:02
@Temes używasz animacji szkieletowej?

Nie chodzi tu o te klatki na dole...
P-55977
« 1 »
  Strona 1 z 1