Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Współrzędne lokalne i globalne

Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-04 18:55
Autor Wiadomość
Degezor
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Współrzędne lokalne i globalne
» 2012-05-04 18:33:21
Przeczytałem kurs SFML w tym serwisie, wszystko ładnie, ale nie za bardzo rozumiem o o chodzi z tymi współrzędnymi lokalnymi i globalnymi oraz funkcjami: Sprite.TransformToGlobal() i Sprite.TransformToLocal().
Czy lokalne to są współrzędne na obiekcie, a globalne w całym programie?
Mógłby mi ktoś to wytłumaczyć?
P-56012
hincu
» 2012-05-04 18:55:16
tak dokladnie, zalezy tez jakiej wersji sfml uzywasz w sfml 2.0 globalne oznaczaja pozycje desktopu a lokalne okna,sprajta shape'a zalezy na jakim obiekcie wykonujesz metode, przykladowo w sfml 1.6 pobranie pozycji myszki jest defaultowo wg okna w sfml 2.0 zas wg desktopu tak wiec widzisz roznice juz sam, tak na przyszlosc zawsze mozesz sam napisac te 20 linijek kodu i sam sprawdzic, jest to szybsze od czekania na odpowiedz forumowiczow
P-56013
« 1 »
  Strona 1 z 1