[OGRE3D ENGINE] Problem z kompilacją
Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-05 11:19
Temes Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OGRE3D ENGINE] Problem z kompilacją » 2012-05-05 09:12:28 Witam... Zainstalowałem wszystko z tego tutoriala: http://www.youtube.com/watch?v=xtSW4tHgH48
Ale jak daję "BUILD" to wyskakuje mi taki błąd: Linking console executable: C:\Program Files (x86)\CodeBlocks\SDK\OgreSDK\bin\Debug\LandOfSorcery.exe mingw32-g++.exe: Files: No such file or directory mingw32-g++.exe: (x86)\CodeBlocks\SDK\OgreSDK\bin\Debug\LandOfSorcery.exe: No such file or directory Process terminated with status 1 (0 minutes, 0 seconds) 0 errors, 0 warnings
Przecież jak daję Build to powinno stworzyć ten plik LandOfSorcery.exe :/ Jak na to zaradzić? |
|
m4tx |
» 2012-05-05 09:32:53 mingw32-g++.exe: (x86)\CodeBlocks\SDK\OgreSDK\bin\Debug\LandOfSorcery.exe: No such file or directory |
Musisz dać ścieżkę do tego pliku LandOfSorcery.exe gdzieś w ustawieniach projektu zapewne w cudzysłowia. |
|
Temes Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-05-05 11:06:55 Kiedy tam żadnych cudzysłowów nie ma :/ Daje Project -> Properties... -> Build targets I tu: DEBUG - Output filename: $(OGRE_HOME)\bin\Release\LandOfSorcery.exe - Execution working dir: . - Objects output dir: bin\Debug RELEASE - Output filename: $(OGRE_HOME)\bin\Release\LandOfSorcery.exe - Execution working dir: . - Objects output dir: bin\Release
Nie wiem co jest źle, jeżeli o to chodzi
|
|
m4tx |
» 2012-05-05 11:19:14 $(OGRE_HOME)\bin\Release\LandOfSorcery.exe |
No i właśnie chodzi o to, żeby cudzysłowia były :P |
|
« 1 » |