Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Jak odczytac bieżącą pozycję myszy?

Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-06 15:41
Autor Wiadomość
sinoo
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Jak odczytac bieżącą pozycję myszy?
» 2012-05-05 17:09:16
Witam,
Mam małe pytanko, a mianowicie - jak w temacie - jak w bibliotece SFML odczytać w jakim miejscu w oknie aplikacji znajduje się kursor?

 __POMOGŁO:____________________________________________________________________________________
|
| http://www.sfml-dev.org/documentation/
| http://www.google.pl/search?q=sfml%20how%20to%20get%20current%20mouse%20position
 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
P-56070
hincu
» 2012-05-05 17:42:02
P-56078
m4tx
» 2012-05-05 18:09:06
» Kurs SFML 1.6, C++Bezpośredni dostęp do klawiatury, myszy i joysticka lekcja

Na przyszłość - Google lub wyszukiwarka na stronie.

I popraw nazwę tematu - nie "bierzącą", tylko "bieżącą".
P-56080
sinoo
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-05-06 11:39:23
Dzięki za ten link do dokumentacji. Jest tam dużo ciekawych rzeczy na temat tej biblioteki, ale nic nie znalazłem na temat odczytywania aktualnej pozycji kursora, a co do google - tez przejrzałem, lecz na temat SFML to w ogóle rzadko co się znajduje, a już na ten konkretny temat...
P-56094
draculeq
» 2012-05-06 11:47:11
2 akapit 3,4 kropka w linku od m4tx.
Czytanie ze zrozumieniem jest wymagane już w podstawówce...
P-56095
m4tx
» 2012-05-06 12:08:48
co do google - tez przejrzałem, lecz na temat SFML to w ogóle rzadko co się znajduje, a już na ten konkretny temat...
Słabo chyba coś szukasz :)

Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:

Pierwszy link...

Btw., @draculeq, nie 3. i 4. kropka, tylko 4. i 5. :P
P-56096
hincu
» 2012-05-06 13:10:14
click 1   dla 1.6

click 2 dla 2.0

i w czym problem? naucz sie korzystac z dokumentacji bez tego dlugo nie pociagniesz
P-56103
sinoo
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-05-06 15:24:37
Dzięki wielkie za pomoc.
Mam jeszcze jeden problemik i nie chciałem zakładać nowego tematu, a dotyczy on tego kodu:
C/C++
#include <SFML/Graphics.hpp>

int main()
{
    sf::RenderWindow oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Moja Aplikacja" );
    oknoAplikacji.UseVerticalSync( true );
   
    sf::Image grassIMG;
    grassIMG.LoadFromFile( "grass.bmp" );
   
    sf::Sprite tlo[ 287 ];
   
    int i = 0;
    do {
        tlo[ i ].SetPosition( 50 * i, 50 * i );
        i++;
    } while( i == 288 );
   
    i = 0;
    do {
        tlo[ i ].SetImage( grassIMG );
        i++;
    } while( i == 288 );
   
    while( oknoAplikacji.IsOpened() )
    {
       
        sf::Event zdarzenie;
        while( oknoAplikacji.GetEvent( zdarzenie ) )
        {
            if( zdarzenie.Type == sf::Event::Closed )
                 oknoAplikacji.Close();
           
        }
       
        oknoAplikacji.Clear( sf::Color( 255, 100, 100 ) );
        int i2 = 0;
        do {
            oknoAplikacji.Draw( tlo[ i2 ] );
            i2++;
        } while( i2 == 288 );
       
        oknoAplikacji.Display();
    }
   
    return 0;
}
Problem polega na tym, że po uruchomieniu powyższego programu wyświetla się jedynie jeden sprajt(wymiary to 50x50) a chciałbym wyświetlić ich 288, aby pokrywały w całości tło aplikacji jeden obok drugiego. Próbowałem już rozwiązać ten problem na wiele sposobów i żaden nie odniósł oczekiwanego skutku.
P-56118
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona