Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Visual C++] 'windows.h': No such file or directory

Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-14 15:13
Autor Wiadomość
sinoo
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Visual C++] 'windows.h': No such file or directory
» 2012-05-13 18:20:11
Witam,
Jakiś czas temu chciałem się przerzucić z CodeBlocks na Visual C++ 2005 Express. Jestem jeszcze początkującym programistą w c++ i od zawsze używam biblioteki SFML. Chcąc korzystać z niej w VC++ Express zainstalowałem ją na tym środowisku po czym przetestowałem kodem podanym na stronie biblioteki z tutorialem:

C/C++
#include <SFML/System.hpp>
#include <iostream>

int main()
{
    sf::Clock Clock;
    while( Clock.GetElapsedTime() < 5.f )
    {
        std::cout << Clock.GetElapsedTime() << std::endl;
        sf::Sleep( 0.5f );
    }
   
    return 0;
}

Problem polega na tym, że przy kompilacji pojawia się błąd:

------ Build started: Project: sfml test, Configuration: Debug Win32 ------
Compiling...
stdafx.cpp
d:\program files\microsoft visual studio 8\vc\include\sfml\system\win32\mutex.hpp(32) : fatal error C1083: Cannot open include file: 'windows.h': No such file or directory
Build log was saved at "file://c:\Documents and Settings\User\Moje dokumenty\Visual Studio 2005\Projects\sfml test\sfml test\Debug\BuildLog.htm"
sfml test - 1 error(s), 0 warning(s)
========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========

Sprawdzałem już folder z bibliotekami vc\include\ rzeczywiście nie ma pliku windows.h. Próbowałem już skopiować plik windows.h z CodeBlocks, ale pojawiają się coraz to nowe błędy o brakach, a gdy nie ma już żadnych bibliotek do skopiowania wyskakuje masa innych błędów, ja zostaje nadal bez rozwiązania i do tego mam syf w folderze vc\include bo jest tam masa niepotrzebnych plików - więc to raczej nie rozwiązanie.

Z góry dzięki.
P-56659
DejaVu
» 2012-05-14 01:58:23