Konwersja png do bmp w sdl'u
Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-21 16:45
kizia Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Konwersja png do bmp w sdl'u » 2012-05-20 23:25:08 Czy istnieją jakieś funkcje w sdlu do takowej kompresji? |
|
akwes |
» 2012-05-21 00:52:00 Kompresja png do bmp byłaby naprawdę ciężka o ile możliwa, lub całkiem nieefektywna (w zależności od definicji).
Chodzi Ci może o konwersję? |
|
kizia Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-05-21 10:02:23 Bozee jaki wstyd..
Tak tak chodzi o konwersje ;d |
|
xevuel |
» 2012-05-21 10:12:23 Biblioteka SDL_Image potrafi załadować plik PNG, natomiast używając SDL_SaveBMP możesz go zapisać do pliku BMP. |
|
yoogi |
» 2012-05-21 10:25:40 Ja bym polecił GDI+ pod windowsem :)
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms533844%28v=vs.85%29.aspx |
|
m4tx |
» 2012-05-21 16:18:24 GDI+ wymaga Windowsa i Visuala... Autorowi tematu chodziło o SDL-a, może zostaniemy przy tym? |
|
kizia Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-05-21 16:20:53 Nie wiem czy nie podszedłem źle do problemu, a mianowicie tworzę gre ( w SDL'u ) i wszystkie sprites są w png. Uznałem że przyda się również map editor, a ponieważ nie zależy mi na jego przenośności, zdecydowałem się na napisanie go w Winapi i sdl'u, ale chyba byłoby głupotą pisanie w takim połączeniu, skoro mogę napisać w samym winapi, jedynie pozostaje ta konwersja spritow z ktora nie wiem w jaki sposob sobie poradzić. Co o tym myslicie? |
|
m4tx |
» 2012-05-21 16:24:32 Uznałem że przyda się również map editor, a ponieważ nie zależy mi na jego przenośności, zdecydowałem się na napisanie go w Winapi i sdl'u, ale chyba byłoby głupotą pisanie w takim połączeniu, skoro mogę napisać w samym winapi, jedynie pozostaje ta konwersja spritow z ktora nie wiem w jaki sposob sobie poradzić. Co o tym myslicie? |
Moim zdaniem głupotą jest pisanie go w WinAPI, skoro można go napisać w SDL-u :P |
|
« 1 » 2 |