[SFML] krzaczki
Ostatnio zmodyfikowano 2012-06-08 08:29
Natoito Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] krzaczki » 2012-06-07 23:22:17 Witam :D
zacząłem dziś zabawę z SFML i po n-tym zmodyfikowaniu programu po odpaleniu zamiast wszystko działać poprawnie, w tle zaczęły pojawiać się znaki z tablicy kodów ASCI. wygląda to zawsze mniej/więcej tak: http://ifotos.pl/zobacz/bladjpg_rwqwpxs.jpg/
nie ma żadnych błędów podczas kompilacji
korzystam z Microsoft Visual Studio C++ 2008
przeszukałem już to forum i google ale nie znalazłem rozwiązania :<
nawet po przywróceniu kodu programu do stanu sprzed błędu to dalej krzaki powracają :<
na screenie pisze że niby nie załadowało "ludek.png" ale jest w folderze gdzie znajduje się program...
help
i jeszcze jedno pytanie mam do SFML, za każdym razem gdy odpalam program tworzą mi się dwa okna, jedno tekstowe(to z krzakami) a drugie graficzne. jak usunąć tekstowe i zostawić graficzne?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc :D |
|
xevuel |
» 2012-06-08 08:24:09 Podaj kod, bez niego ciężko coś wymyślić. i jeszcze jedno pytanie mam do SFML, za każdym razem gdy odpalam program tworzą mi się dwa okna, jedno tekstowe(to z krzakami) a drugie graficzne. jak usunąć tekstowe i zostawić graficzne? |
Usuń projekt konsolowy, a zamiast niego daj "Empty project", czy jak tam to się nazywa w Visualu. |
|
Natoito Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-06-08 08:29:54 udało mi się uporać z problemem :)
do linkowania trzeba dodać opcję -d i teraz chodzi bez problemu :D
dałem Empty Projekt właśnie, gdzieś szukając rozwiązania na krzaki ktoś powiedział że gdzieś w opcjach projektu jest usuwanie konsoli ale z chiny nie mogę tego znaleźć :< |
|
« 1 » |