Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Czy jest sens?

Ostatnio zmodyfikowano 2012-06-22 09:58
Autor Wiadomość
Arni
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Czy jest sens?
» 2012-06-22 02:39:33
Jestem uczniem drugiego roku technikum elektrycznego o profilu informatycznym. po pewnym czasie stwierdziłem że chcę się nauczyć programować, a przez to i lepiej myśleć. Zastanawiam się czy jest sens zaczynać w wieku  18 lat i próbować się uczyć, czy po prostu dać sobie spokój. Nie mówcie że w drugim roku technikum powinienem mieć wiedzę jak u nas programowanie to CS i internet a jeśli już  coś z programowania to sporadycznie pascal.
P-58875
fraunos
» 2012-06-22 03:45:27
Jeśli chcesz, to jest sens. Ja mam 17 lat, zacząłem kurs przedwczoraj i jestem na 15 lekcji. Jeśli masz czas i chęci to rób to, zobaczysz, że to wcale nie takie trudne.
P-58876
Mrovqa
» 2012-06-22 07:51:32
Są tacy, którzy dopiero na studiach zaczynają programować. Twoje umiejętności nie będą zależały tylko od tego, kiedy zaczniesz, ale też od czasu i wysiłku, jakie w tę naukę włożysz. Ja zacząłem programować w 5. klasie podstawówki, ale z powodu braku czasu (komputer miałem wspólny z braćmi) zaprzestałem. W drugiej klasie gimnazjum, kiedy to sprawiłem sobie własnego laptopa - wróciłem do programowania. Co z tego, jakbyś zaczął programować kiedyś, jak zapewne i tak sporo by Ci się nie chciało/nie miałbyś czasu. Zacząć programować jest czas zawsze. Teraz masz jeszcze spore szanse na znalezienie  pracy programisty w przyszłości, ale jak zaczniesz dużo później - szanse będą maleć (co nie znaczy, że znikną na zawsze). Programować można zawsze jako pasja, hobby. Niektórzy lubią zbierać znaczki, inni łowić ryby, jeszcze inni robić nie wiadomo co, a ja wolę programować :)
P-58879
akwes
» 2012-06-22 09:58:25
@Arni, sens jest zawsze. Jeżeli Ci się to podoba, to nie ma powodu żeby tego nie robić.