[SFML 1.6] SFML Browarki projekt gry
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

[SFML 1.6] SFML Browarki projekt gry

AutorWiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 1.6] SFML Browarki projekt gry
» 2012-07-09 15:36:32
Czy byłby ktoś chętny do dokończenia tej gry:http://www.youtube.com/watch?v=Pk-KtEPNbD4&feature=youtu.be ? Jest to moja druga w zyciu gra napisana w SFML. Pierwsza prawie identyczna, wiekszość grafiki, została napisana w Allegro 4.2. Gdy by ktoś był chętny to proszę się odezwać. Czekam i życzę miłego dnia!
P-59743
» 2012-07-09 16:15:21
Dziwne zawsze myślałem że im więcej piwa tym mniej życia w człowieku, a tu odwrotnie.
Bo najważniejsze jest aby browarnik piwa nie spasteryzował.  Wszystko to żarty, co ty chcesz tam jeszcze dodać?, zero życia i nie wiesz co dalej wytrzeźwiałka albo cmentarz, a harnaś to bleee... :)
P-59744
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-09 16:56:54
Gra w takiej postaci jak widać na filmie ma tylko trzy puszki piwa. W moim zamyśle tych puszek miało być coś ze sześć. Gra polega jak widać na łapaniu puszek z piwem. Gra ma trzy życia które należałoby poprawić ponieważ nie działają tak jak powinny. Kiedy puszka nie zostanie złapana powinna zmniejszyć ilość żyć o jeden. A tak się nie zawsze dzieje. Raz to działa a raz nie... A tak pozatym gdyby ktoś lubił piwo, niekoniecznie harnasia, to myślę że jeszcze mógłby zmodyfikować ta gre nie do poznania... Więc?
P-59746
» 2012-07-09 18:13:16
Więc w zasadzie chcesz aby ktoś pousuwał bugi, a nie żeby ktoś ją rozwijał. Z Twoich kilku zdań wynika, że raczej nie używałeś kontenerów typu std::vector, skoro problemem jest liczba puszek.
P-59748
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-09 18:35:51
Więc w zasadzie chcesz aby ktoś pousuwał bugi, a nie żeby ktoś ją rozwijał. Z Twoich kilku zdań wynika, że raczej nie używałeś kontenerów typu std::vector, skoro problemem jest liczba puszek.

Nie nie chodzi mi o  pousuwanie bugów choć aby dalej rozwijać tą gre, zabieg usuwania bugów jest nieunikniony. Chciałbym zobaczyć jaką inwencją twórczą wykażą się jeśli wogóle, ochotnicy chętni do dalszej modernizacji mojego wynalazku. Jednym słowem, choć może piszę trochę niewyraźnie to wydaje mi się że po polsku. Innymi słowy do końca tego tygodnia chcę widzieć efekty. Kod źródłowy tej gry znajduje się tutaj: http://chomikuj.pl/wojownik266 w katalogu Programowanie->Gry projekty niedokonczone. Pobierać mozna na koszt mojego transferu. A co do liczby puszek to jest tak jak mówisz.
P-59751
» 2012-07-09 20:01:59
Po pierwsze to nie jest to żadna innowacyjna gra, jest to po prostu zwykła gra, którą może stworzyć początkujący programista w ramach zbierania doświadczenia i po drugie uwierz mi, nikt nie ma ochoty rozwijać gier innych twórców (no bo po co męczyć się z poprawianiem czyiś błędów) i każdy ma swoje pomysły na nowe projekty.
P-59756
« 1 »
 Strona 1 z 1