[SFML] System cząsteczkowy
Ostatnio zmodyfikowano 2012-07-13 14:35
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] System cząsteczkowy » 2012-07-13 01:40:24 Czy pytając jak napisać system cząsteczkowy, mógłbym równie dobrze zapytać jak napisać system kolizji ? Czy jednak trzeba to robić według pewnych zasad ? I czy każda cząsteczka to pojedynczy obiekt klasy ? |
|
ison |
» 2012-07-13 02:20:48 każda cząsteczka 1 obiekt klasy, do ogniowo podobnych rzeczy najlepiej stosować additive blending przy renderowaniu cząsteczek |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-07-13 14:09:21 A chciałoby ci się wyjaśnić co to jest color blending ? |
|
ison |
» 2012-07-13 14:20:16 to jest po prostu funkcja opisująca co ma się stać jeśli chcesz nałożyć nowy piksel na piksel o danym kolorze, który już się znajduje na ekranie
standardowo masz alpha blending, czyli jeśli nałożysz półprzezroczysty obiekt na już istniejący to będziesz widział oba tylko, że zmieszane w zależności od kanału alpha, additive blending po prostu dodaje poszczególne kanały, tzn jeśli wyświetlisz czerwony prostokąt na zielonym to w efekcie otrzymasz zółty multiply mnoży |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-07-13 14:35:55 Dzięki najmocniej super wyjasnienie :D |
|
« 1 » |