Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] System cząsteczkowy

Ostatnio zmodyfikowano 2012-07-13 14:35
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] System cząsteczkowy
» 2012-07-13 01:40:24
Czy pytając jak napisać system cząsteczkowy, mógłbym równie dobrze zapytać jak napisać system kolizji ? Czy jednak trzeba to robić według pewnych zasad ? I czy każda cząsteczka to pojedynczy obiekt klasy ?
P-59906
ison
» 2012-07-13 02:20:48
każda cząsteczka 1 obiekt klasy, do ogniowo podobnych rzeczy najlepiej stosować additive blending przy renderowaniu cząsteczek
P-59907
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-13 14:09:21
A chciałoby ci się wyjaśnić co to jest color blending ?
P-59920
ison
» 2012-07-13 14:20:16
to jest po prostu funkcja opisująca co ma się stać jeśli chcesz nałożyć nowy piksel na piksel o danym kolorze, który już się znajduje na ekranie

standardowo masz alpha blending, czyli jeśli nałożysz półprzezroczysty obiekt na już istniejący to będziesz widział oba tylko, że zmieszane w zależności od kanału alpha,
additive blending po prostu dodaje poszczególne kanały, tzn jeśli wyświetlisz czerwony prostokąt na zielonym to w efekcie otrzymasz zółty
multiply mnoży
P-59921
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-13 14:35:55
Dzięki najmocniej super wyjasnienie :D
P-59922
« 1 »
  Strona 1 z 1