Zbliża się SDL 2.0!
Ostatnio zmodyfikowano 2012-07-17 12:44
m4tx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Zbliża się SDL 2.0! » 2012-07-15 10:57:10 Zbliża się SDL 2.0! :) Z ciekawszych ficzerów nowej wersji biblioteki wymienić można: - Akcelerację sprzętową 2D- Obsługę poziomego kółka myszy (tego brakuje w SFML :) ) - Wsparcie dla kilku okien - Rejestrację audio Więcej informacji tutaj: http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=MTE0MDU |
|
ison |
» 2012-07-15 13:01:58 to wszystko i znacznie więcej masz już w sfml 2.0, SDL ma zamiar oferować coś co wywyższy go ponad inne biblioteki? |
|
DejaVu |
» 2012-07-15 13:28:30 Warto jeszcze dodać, że to są zapowiedzi, a SFML 2 jest w sumie 'zrobiony' (choć do wersji oficjalnej raczej daleko pomimo, że obecnie panuje RC). |
|
m4tx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-07-15 13:50:01 @ison, - Obsługę poziomego kółka myszy (tego brakuje w SFML :) ) |
Poza tym, fajnie, że się zapomniana nieco biblioteka jednak rozwija :P |
|
ison |
» 2012-07-15 14:07:18 SDL też jest całkiem ciekawy, a przynajmniej był dla mnie zanim poznałem SFML :) nie wiem czy się da zrobić szybszą bibliotekę do renderowania od SFML 2.0.
ponoć Neverwinter Nights używał SDLa |
|
waxx |
» 2012-07-16 02:29:29 Sfml ma lepsze interfejsy. W 2.0 brakuje tylko vbo. |
|
ison |
» 2012-07-16 12:08:48 wygodniejszej obsługi FBO i shaderów chyba już się imo nie da zrobić od tej z SFML 2.0, a, no i brakuje też ConcaveShape |
|
RazzorFlame |
» 2012-07-17 12:44:54 Moim zdaniem SDL jest całkiem spoko. Jego minusem jest to ze nie ma zadnych dodatkowych funkcji tak jak to jest np w Allegro i SFML. Jest to wkurzające jeżeli trzeba ściagać tysiące innych bibliotek... Ja musialem np. pisać własnego EditBoxa, Odczytywanie czcionki i jej wypisywanie... Juz nie mowiąc o wyświetlaniu zmiennych liczbowych... I to właśnie mnie najbardziej wkurzalo. SDL miał za zadanie tylko utworzyć okno, ładować sprity i je wyświetlać. Reszta na własną ręke :( A plusem jest jego prostota (a także minusem) |
|
« 1 » |