[SFML]Własne Gui + reakcja na myszkę
Ostatnio zmodyfikowano 2012-07-21 21:48
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML]Własne Gui + reakcja na myszkę » 2012-07-21 11:08:54 Cześć, udało mi się w końcu napisać to co zamierzałem i myślałem, że najtrudniejsze mam już za sobą. Mam dwie klasy Interface, która służy do rysowania pola, oraz klasę Button, która służy do rysowania przycisków w tym polu. Chciałbym również mieć obsługę tzw reakcji na przycisk myszki, działającej mniej więcej w ten sposób. Tworzę sobie pole nr.1 z dwoma przyciskami, jeżeli nacisnę na pierwszy przycisk, to pojawia mi się nowe pole wcześniej zdefiniowane z 3 przyciskami, jeżeli w tym polu nacisnę na któryś przycisk to otwiera mi się 3 pole z np 5 przyciskami i teraz jeżeli mam otwarte te 3 pola i nacisnę gdzieś w puste miejsce na ekranie to zamkną mi się 2 pola(to pierwsze traktuje jako głowne), jeżeli nacisnę na pole wcześniejsze czyli na 2 to zamknie mi się 3. Możecie mi jakoś pomóc :)?
Dodam jeszcze że wykrywanie kolizji między poszczególnymi przyciskami jest zapisywane w statycznej zmiennej wektorowej sf::vector2f, pierwsza współrzędna(x) to nr pola, a druga(y) nr. przycisku, czyli jeżeli stworzyłem sobie pole a w nim dwa trzy przyciski, to po naciśnięciu na przycisk nr.2 współrzędne wektora będą takie (0,1) (Liczone od zera). |
|
mati1qazxsw2 |
» 2012-07-21 11:11:04 Możesz to zrobić za pomocą delegatów(krucho z nimi w C++) bądź interface'ów(rozwiązanie stosowane w javie). |
|
pekfos |
» 2012-07-21 21:48:31 No i w czym problem? |
|
« 1 » |