Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML]Własne Gui + reakcja na myszkę

Ostatnio zmodyfikowano 2012-07-21 21:48
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML]Własne Gui + reakcja na myszkę
» 2012-07-21 11:08:54
Cześć, udało mi się w końcu napisać to co zamierzałem i myślałem, że najtrudniejsze mam już za sobą. Mam dwie klasy Interface, która służy do rysowania pola, oraz klasę Button, która służy do rysowania przycisków w tym polu. Chciałbym również mieć obsługę   
tzw reakcji na przycisk myszki, działającej mniej więcej w ten sposób. Tworzę sobie pole nr.1 z dwoma przyciskami, jeżeli nacisnę na pierwszy przycisk, to pojawia mi się nowe pole wcześniej zdefiniowane z 3 przyciskami, jeżeli w tym polu nacisnę na któryś przycisk to otwiera mi się 3 pole z np 5 przyciskami i teraz jeżeli mam otwarte te 3 pola i nacisnę gdzieś w puste miejsce na ekranie to zamkną mi się 2 pola(to pierwsze traktuje jako głowne), jeżeli nacisnę na pole wcześniejsze czyli na 2 to zamknie mi się 3. Możecie mi jakoś pomóc :)?


Dodam jeszcze że wykrywanie kolizji między poszczególnymi przyciskami jest zapisywane w statycznej zmiennej wektorowej sf::vector2f, pierwsza współrzędna(x) to nr pola, a druga(y) nr. przycisku, czyli jeżeli stworzyłem sobie pole a w nim dwa trzy przyciski, to po naciśnięciu na przycisk nr.2 współrzędne wektora będą takie (0,1) (Liczone od zera).
P-60738
mati1qazxsw2
» 2012-07-21 11:11:04
Możesz to zrobić za pomocą delegatów(krucho z nimi w C++) bądź interface'ów(rozwiązanie stosowane w javie).
P-60739
pekfos
» 2012-07-21 21:48:31
No i w czym problem?
P-60800
« 1 »
  Strona 1 z 1