Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Obrót wokół własnej osi.

Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-02 09:08
Autor Wiadomość
Kefir
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Obrót wokół własnej osi.
» 2012-08-01 18:31:57
Cześć, pisząc sobie sterowanie do psuedo-gry napotkałem problem, mianowicie chciałbym aby po naciśnięciu klawisza w prawo, obracało mojego bohatera w tą stronę, tak samo z lewym oraz aby poruszał się w kierunku w którym jest ustawiony. Próbowałem sam zrobić za pomocą funkcji Rotate ale nie udało mi się bo tylko obracało.
P-61579
mati1qazxsw2
» 2012-08-01 18:36:20
http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=15207.0

I musisz ustawić setCenter jako środek obrazka.
P-61581
Kefir
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-01 19:12:15
Nie specjalnie rozumiem :x SetCenter ustala mi nową pozycję środka obrazka to wiem, ale jak ustawić żeby SetCenter było tym środkiem?
P-61583
SeaMonster131
» 2012-08-01 19:28:18
@mati1qazxsw2 źle się wyraził. Po prostu funkcją SetCenter() ustawiasz środek obrazka i tyle.
P-61584
Kefir
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-01 19:38:31
A skąd wziąć ten środek obrazka? Coś ciężko mi dzisiaj wszystko wchodzi.
P-61585
mati1qazxsw2
» 2012-08-01 20:49:18
Podziel szerokosc i wysokosc obrazka na 2 i ustaw -.-
P-61586
Kefir
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-01 21:20:19
W takim razie twoja metoda nie działa, ponieważ tak robię i ludek nie zasuwa tak jak ja chcę.
P-61587
wojtu111
...
» 2012-08-02 08:27:08
W takim razie napisz jak teraz Ci "zasuwa" i pokaż kod który napisałeś będzie łatwiej znaleźć błąd...
P-61596
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona