[SFML] Obrót wokół własnej osi.
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-02 09:08
Kefir Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Obrót wokół własnej osi. » 2012-08-01 18:31:57 Cześć, pisząc sobie sterowanie do psuedo-gry napotkałem problem, mianowicie chciałbym aby po naciśnięciu klawisza w prawo, obracało mojego bohatera w tą stronę, tak samo z lewym oraz aby poruszał się w kierunku w którym jest ustawiony. Próbowałem sam zrobić za pomocą funkcji Rotate ale nie udało mi się bo tylko obracało. |
|
mati1qazxsw2 |
» 2012-08-01 18:36:20 http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=15207.0
I musisz ustawić setCenter jako środek obrazka. |
|
Kefir Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-01 19:12:15 Nie specjalnie rozumiem :x SetCenter ustala mi nową pozycję środka obrazka to wiem, ale jak ustawić żeby SetCenter było tym środkiem? |
|
SeaMonster131 |
» 2012-08-01 19:28:18 @mati1qazxsw2 źle się wyraził. Po prostu funkcją SetCenter() ustawiasz środek obrazka i tyle. |
|
Kefir Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-01 19:38:31 A skąd wziąć ten środek obrazka? Coś ciężko mi dzisiaj wszystko wchodzi. |
|
mati1qazxsw2 |
» 2012-08-01 20:49:18 Podziel szerokosc i wysokosc obrazka na 2 i ustaw -.- |
|
Kefir Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-01 21:20:19 W takim razie twoja metoda nie działa, ponieważ tak robię i ludek nie zasuwa tak jak ja chcę. |
|
wojtu111 |
... » 2012-08-02 08:27:08 W takim razie napisz jak teraz Ci "zasuwa" i pokaż kod który napisałeś będzie łatwiej znaleźć błąd... |
|
« 1 » 2 |