[SFML] Nie chce zainstalować się w Code::Blocks
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-04 21:17
amiga Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Nie chce zainstalować się w Code::Blocks » 2012-08-04 18:35:40 Witam
To mój pierwszy post tutaj. Mam nadzieję, że ktoś potrafi pomóc. Otóż kierowałem się od początku do końca oficialnym tutorialem ze strony SFML nt. tego jak zainstalować SFML poprawnie. Niestety wszystko byłoby w porządku gdyby nie taki oto error którego nic a nic nie rusza.
" ld.exe||cannot find -lsfml-audio.dll| ||=== Build finished: 1 errors, 0 warnings ===| "
Skopiowałem nawet libki do MingW lib. Nic to nie dało. W Build Properties projektu wszystko jest jak należy, globalnie jak i dla release tak i dla Debugu. W folderze samego projektu w Debug jest i dll'ka i biblioteka statyczna. Nic nie rozumiem. Różne biblioteki ładowałem i C::B zawsze sobie radził. Używam najnowszego IDE a wersja SFML jest stabilna.
Pomocy! :) |
|
m4tx |
» 2012-08-04 18:51:18 ld.exe||cannot find -lsfml-audio.dll| |
Hm... Polecam zwrócić uwagę na ".dll". Nie powinno tego być :) |
|
Hayachi |
» 2012-08-04 18:52:55 Korzystałeś z oficjalnego tutka więc zakładam, że SFML 1.6. C::B pluje się o liba którego nie może znaleść. Upewnij się czy w Build options > Search Directories > Linker masz ścieżkę do folderu, w którym masz tego liba. |
|
Gabes |
» 2012-08-04 18:53:55 Tak m4tx ma racje,jeśli tworzysz projekt z szablonu to zmień wszystkie linki linker settings sfml-audio.dll na sfml-audio itd. |
|
amiga Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-04 18:56:55 Właściwie to już odwołuję. Kierowałem się samplem SFML'a od C::B. Tym razem psotanowiłem samemu wszystko ręcznie pododawać w pustym, konsolowym projekcie. Jak na razie skompilowało się proste demo. Co będzie dalej, nie wiem. W razie czego napiszę tu post :). Dla tych którzy mają pdoobny problem niech właśnie tak zrobią z tym, że w Linker options projektu kliknąć "Add" i dodać:
sfml-system sfml-window sfml-graphics
Przynajmniej do podstaw graficznych. |
|
kubawal |
» 2012-08-04 21:17:13 więcej nie ma, jest tylko sfml-network -- do obsługi sieci sfml-audio -- do obsługi dźwięku |
|
« 1 » |