Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Czas trwania

Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-15 14:03
Autor Wiadomość
hakr1921
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Czas trwania
» 2012-08-15 01:54:48
A więc tak.

Chcę zrobić skilla pod spacje do mojej gry.
Czyli naciskasz, pokazuje Ci się animacja ( gotowe ale tylko jak trzymasz spacje działa).

Jak zrobić żeby animacja pokazała się i zniknęła dopiero gdy jest na ostatniej klatce?

Czyli że naciskam raz spacje, pojawią się na przykład 5 klatek animacji skilla i to wszystko
P-62525
DejaVu
» 2012-08-15 01:58:16
1. Pomyśl nad lepszą nazwą tematu i go popraw
2. Użyj zmiennej np. int jako licznik do animacji (np. resetuj go gdy wciśnięto spację).

/edit:
Szacunek, że po nocy siedzisz i kodujesz grę :) Mam nadzieję, że kiedyś będziesz pisał fajne gry :)
P-62526
akwes
» 2012-08-15 02:28:28
Pamiętaj, aby uzależnić to od czasu a nie jak teraz mówisz od ilości klatek.

Zobacz sobie, że na różnych komputerach jest różna ilość FPS więc raz skille by działały szybciej a raz dłużej.

Czas (z grubsza, pomijamy dylatację czasu ;>) biegnie tak samo.

Dlatego 5 klatek to na wolnym komputerze może być 0.2 sekundy, a na szybkim to może być 0.5 sekundy. Z poprzedniego tematu wnoszę, że działasz w Allegro, tam zdaje się były nie takie złe timery. Timery to bardzo fajna rzecz w pisaniu gier, warto znać :)
P-62527
hakr1921
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-15 12:13:05
Mam timery w grze ;)
P-62542
Mrovqa
» 2012-08-15 14:03:51
Dlatego 5 klatek to na wolnym komputerze może być 0.2 sekundy, a na szybkim to może być 0.5 sekundy.
Chyba na odwrót :P
wolny - 5f/0.2s=25fps
szybki - 5f/0.5s=10fps
Przynajmniej użyłeś słowa 'może' ;)

//akwes siedzi na kompie z 1990 i "ale mam dobrego kompa ^^ może wolny ale więcej FPS wyciąga" :P
P-62558
« 1 »
  Strona 1 z 1