Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML, C++] Błąd kompilacji

Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-18 16:04
Autor Wiadomość
jhrwekuh
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML, C++] Błąd kompilacji
» 2012-08-18 11:24:42
mingw32-g++.exe: 1.6\sfml2\main.cpp -o obj\Debug\main.o: No such file or directory
mingw32-g++.exe: no input files


Takie cos pojawia mi sie gdy skompiluje jakikolwiek program w SFML 2.0... Pomoze ktos? Zainstalowalem biblioteke tak jak bylo pokazane na oficjalnej stronie.
P-62832
DejaVu
» 2012-08-18 12:35:34
Kompilujesz w konsoli? Bo tak to wygląda...

http://www.sfml-dev.org/tutorials/1.2/start-cb.php
P-62833
m4tx
» 2012-08-18 12:37:43
@up Code::Blocks też wyrzuca error "no input files" w takiej formie.
P-62834
DejaVu
» 2012-08-18 12:39:21
Może nie dodał do projektu pliku main.cpp?

Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:
P-62835
jhrwekuh
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-18 13:13:32
Kompilowalem w innym czystym projekcie. Sekunda, sprawdze czy bedzie mi dzialac w konsoli

@EDIT

Chcialbym uzywac 2.0 bo jest nowsze i nie bede musial w przyszlosci zmieniac.
Uzywalem tego poradnika:
http://www.sfml-dev.org/tutorials/2.0/start-cb.php

@EDIT

Zmieniłem na konsole... Ten sam błąd.
Poleciłby mi ktoś równie przystępną bibliotekę do tworzenia gier 2d/3d?
P-62839
DejaVu
» 2012-08-18 16:04:24
Sprawdź lepiej czy kompiluje Ci projekt, który nie używa SFML-a (chociażby projekt konsolowy - ale PROJEKT).
P-62850
« 1 »
  Strona 1 z 1