[SFML, C++] Błąd kompilacji
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-18 16:04
jhrwekuh Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML, C++] Błąd kompilacji » 2012-08-18 11:24:42 mingw32-g++.exe: 1.6\sfml2\main.cpp -o obj\Debug\main.o: No such file or directory mingw32-g++.exe: no input files
Takie cos pojawia mi sie gdy skompiluje jakikolwiek program w SFML 2.0... Pomoze ktos? Zainstalowalem biblioteke tak jak bylo pokazane na oficjalnej stronie. |
|
DejaVu |
» 2012-08-18 12:35:34 |
|
m4tx |
» 2012-08-18 12:37:43 @up Code::Blocks też wyrzuca error "no input files" w takiej formie. |
|
DejaVu |
» 2012-08-18 12:39:21 Może nie dodał do projektu pliku main.cpp?
|
|
jhrwekuh Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-18 13:13:32 Kompilowalem w innym czystym projekcie. Sekunda, sprawdze czy bedzie mi dzialac w konsoli @EDIT Chcialbym uzywac 2.0 bo jest nowsze i nie bede musial w przyszlosci zmieniac. Uzywalem tego poradnika: http://www.sfml-dev.org/tutorials/2.0/start-cb.php@EDIT Zmieniłem na konsole... Ten sam błąd. Poleciłby mi ktoś równie przystępną bibliotekę do tworzenia gier 2d/3d? |
|
DejaVu |
» 2012-08-18 16:04:24 Sprawdź lepiej czy kompiluje Ci projekt, który nie używa SFML-a (chociażby projekt konsolowy - ale PROJEKT). |
|
« 1 » |