Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Tworzona gra przycina

Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-21 22:37
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Tworzona gra przycina
» 2012-08-19 19:36:46
Cześć dzisiaj zacząłem sobie pisać mario, mam do was prośbę możecie ściągnąć i zobaczyć czy u was też przycina ? I ewentualnie powiedzieć czym to może być spowodowane ?


LINK: http://wrzucacz.pl/file/8391345397910
P-62992
akwes
» 2012-08-19 19:40:21
Screens ;> ?
P-62993
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-19 19:49:25
P-62994
m4tx
» 2012-08-19 19:54:28
  • Gra jest niegrywalna
  • Tnie jak (...) (zwłaszcza przy skakaniu - OMG!)
  • SFML a buildy tylko na Windowsa
  • Trzymasz mapę w formie, z jaką ciężko cokolwiek zrobić (lepiej będzie zrobić jakiś własny format, przechowujący ID bloków, gra by wtedy taką mapę wczytywała i zamieniała odpowiednie ID na odpowiednie bloki)
  • Połowy załączonych bibliotek nie wykorzystujesz (sfml-network... po co w ogóle .lib dajesz? Przecież nie ma żadnych DLL, więc wygląda na to, że kompilujesz statycznie)
  • W nazwie tematu masz Mario 1.0, w grze jest Mario 0.1, ale ja bym to nazwał "Mario pre-alpha"
  • Mario ma niebieskie tło, a nie przezroczyste
  • Mario nie ma animacji
  • Mapa nie jest kompletna
  • Brak chociażby grzybów (i tych powiększających, i tych łażących...)
  • Brak interaktywnego świata (rury, coiny, itd...)
  • Plik PDB w folderze nie-wiadomo-po-co (PDB, który waży 1,3MB)
  • Brak ukrywania konsoli
  • Brak wykrywania kolizji (wina formatu mapy w sumie...)
  • Brak README, menu, czegokolwiek co by było choć trochę user-friendly

No, to chyba tyle... Wybacz, że Ci aż tak pojechałem :P Ale skoro już publikujesz grę, to ją dopracuj :)
P-62995
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-19 19:57:51
"dzisiaj zacząłem pisać mario" - przeczytałeś ;p ?


W jakim dziale twoim zdaniem miałem umieścić posta ;p?
P-62996
m4tx
» 2012-08-19 19:58:49
Ah... No racja... :P Ale mimo wszystko:

skoro już publikujesz grę, to ją dopracuj :)

:)
P-62997
akwes
» 2012-08-19 20:00:26
No cóż, trzeba ścignąć DejaVu żeby zrobił temat do publikacji projektów w rozwoju, albo żeby pozwolił na takie tematy w Nasze Prace :P Aczkolwiek wiem co DejaVu na to, że cpp0x to nie warsztat :P
P-62998
m4tx
» 2012-08-19 20:03:05
Ja to bym ogólnie proponował jakąś ankietę zrobić (chcesz/nie chcesz oddzielnego działu na projekty w fazie rozwoju), no ale to już decyzja DejaVu'iego. I koniec offtopu :P
P-62999
« 1 » 2 3 4 5
  Strona 1 z 5 Następna strona