Konwerowanie SWF na kilka klatek PNG
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-31 18:38
Dawidsoni Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Konwerowanie SWF na kilka klatek PNG » 2012-08-31 14:51:24 Witam. Chciałbym zrobić dosyć zaawansowaną animację do gry 2D. Nie chcę robić kilkunastu osobnych obrazów, a potem umieszczać w 1 pliku i ustawiać potem sprajta na dany obszar obrazu. Takie rozwiązanie stosuję do zrobienia prostej animacji. Chciałbym, więc użyć jakiejś funkcji, która by przekonwertowała animację z flasha na klatki png (lub innego formatu dostępnego w SFML). Jeśli nie ma nigdzie takiej funkcji, to dobrze by było poznać specyfikację formatów SWF i PNG, żebym mógł sam taką funkcję napisać. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. |
|
waxx |
» 2012-08-31 15:11:05 http://swfrenderer.kurst.co.uk/ |
|
m4tx |
» 2012-08-31 15:15:30 Chyba nie za bardzo wiesz co to jest SWF :) To nie jest format zapisu samych animacji, ale też skryptów reagujących na input użytkownika. W dodatku jest to Adobe'owa komercha i na pewno łatwo tego nie odczytasz. Tym bardziej za pomocą funkcji wbudowanych w SFML. Specyfikacji SWF raczej nie znajdziesz a nawet jeśli, to zanim byś napisał program odczytujący to i konwertowujący na PNG, to by Ci zeszło parę lat (o, żeby tylko tyle...). Dowód? Projekt, który zwie się Gnash - robi go sporo ludzi, jest to projekt open-source robiony od kilku ładnych lat, a wciąż stoi na dość niskim poziomie (w stosunku do Adobe Flash Playera).
Ew. możesz sobie Adobe Flash Playerem otworzyć tego SWF-a i nagrać (lub coś podobnego zrobić), albo skorzystać z czegoś takiego jak podał kolega wyżej. |
|
Mrovqa |
» 2012-08-31 16:31:25 |
|
Dawidsoni Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-31 18:38:44 Mam własną klasę do robienia animacji z pojedynczych obrazów, więc będę korzystał z rozwiązania waxxa - program zamieniający swf na klatki obrazów. |
|
« 1 » |