[SFML 2.0] Poruszanie kwadratem Gotowiec
Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-10 15:55
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Poruszanie kwadratem Gotowiec » 2012-09-10 08:32:02 Wiem że nie powinienem o to prosić ale wydaje mi się że wszystko dobrze robię a mimo to kwadrat podczas poruszania mi przycina. Przed chwilą na forum wyczytałem iż jest to problematyka sfml'a który niby źle rysuje grafikę, następnie ktoś inny post niżej dodał że źle się po prostu napisało poruszanie. Pomożecie :) ? |
|
akwes |
» 2012-09-10 08:37:13 Zdefiniuj przycina. Jak możliwość to wrzuć swojego "gotowca" i filmik ewentualnie na YT z tego "przycinania" ;> |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-10 08:56:42 Chodzi o to że obiekt porusza się ze stałą prędkością tylko że podczas poruszania ma się wrażenie że kwadrat się poszerza i zwęża, co daje właśnie efekt takiego przycinania. Kurcze nie wiem jak to inaczej opisać, zaraz wrzucę filmik ;p. LINK: http://w388.wrzuta.pl/film/41eMPvKLmXL/klocek |
|
SeaMonster131 |
» 2012-09-10 15:55:15 podczas poruszania ma się wrażenie że kwadrat się poszerza i zwęża, co daje właśnie efekt takiego przycinania. |
Hm ja tam nie widze, żeby kwadrat się jakoś specjalnie zmieniał, ale płynnie to nie porusza się. Albo masz za mało FPS, albo może coś zrobiłeś źle - np. w Allegro5 jak odbierałem klawisze przez eventy (typu: if(event == KEY_UP)) to też poruszanie nie było płynne, dopiero jak zrobiłem to za pomocą funkcji to było okej. |
|
« 1 » |