Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Problemy z poprawnym działaniem aplikacji na innych komputerach

Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-12 23:36
Autor Wiadomość
Admixior
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Problemy z poprawnym działaniem aplikacji na innych komputerach
» 2012-09-10 17:55:03
Witam mam problem. Zrobiłem gierkę która prawidłowo działa na moim kompie(win7);  na brata, ale już na wirtualnej maszynie - czystym xp grafika w tej grze to połączenie losowości z randomizacją ;p  inaczej tego się nie da określić.
Zamiast grafik w odpowiednich miejscach są w tych samych miejscach (o dziwo dobrze przeskalowane) zupełnie inne grafiki. Które są stałe dla danego komputera - za każdym razem złe bitmapy są w złych miejscach, ale po restarcie programu miejsca nie zmieniają; za to na kompie kolegi jest to samo tyle że w innych miejscach są inne bitmapy (ale prawdopodobnie tak samo za każdym razem są stałe).

Edit:
Na konsoli wychodzą różne błędy (w zależności gdzie uruchomić) np u kolegi wychodzi że obraz do załadowania jest za duży... u mnie na wirtualnym coś innego a na linuxie (wine) wychodzi że jest stara wersja opengl'a i coś się tam nie może dziać...
Korzystam z SFML 1.6 i tyle;
Link do gry: Ortomaniak
P-64765
DejaVu
» 2012-09-11 00:16:40
Być może masz niezainicjalizowane jakieś zmienne i dlatego taki kwas wychodzi.
P-64778
Admixior
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-11 15:59:02
hymm... Zmienne powinny być wszystkie ustalone(bo właściwie konstruktory w sfml zrobił wszystko związane z openGL za mnie).
Nie spotkał się ktoś z tym że opengl na innych kompach mu nawalał?
Może jakaś inna wersja? Choć słyszałem że OpenGL jest robiony tak żeby był zgodny z wcześniejszymi wersjami to może jednak coś przez to...
P-64793
DejaVu
» 2012-09-11 16:20:59
W Twoim kodzie musi być błąd.
P-64794
Admixior
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-11 16:31:13
A masz pomysł jaki to może być błąd? Np nie użyłem jakiejś funkcji która powinna być używana z RenderWindow...
PS z czystego opengl jedyne co używam (czysto) to glScissor.

Edit:
W Twoim kodzie musi być błąd.
Tylko dlaczego działa na moim i niektórych, a na innych nie działa. Choć ten sam system.

PS2 A Tobie działa dobrze?
O ile ściągałeś... ;]
P-64796
waxx
» 2012-09-11 17:07:01
u mnie dziala, stawiam jak dejavu na niezainicjalizowane zmienne w roznych miejscach
a tak w ogole to po co ty tego opengla tam uzywales?
P-64801
Admixior
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-11 17:29:20
SFML działa na podstawie opengl-a a dzięki temu że dodatkowo udostępnia on (SFML) niektóre funkcje OpenGL to wykorzystałem glScissor
I które zmienne mogłem nie inicjalizować??? Debugger wywaliłby że variable not initialize before using a nic nie pokazuje. a po za tym co to za zmienna może nie być inicalizowana jak o wszystko starałem się zadbać, a to w ogóle miesza obraz, zgodziłbym się gdyby jakichś obrazów nie wyświetlało. A nie że na moim kompie działa, a na innym nie można załadować bitmapy bo jest za duża (1920x1080)... Owszem jest duża ale może sobie poradzić z jej ładowaniem.

PS. wiem że męczę ale jestem zmuszany odgórnie do zrobienia tego projektu jak najszybciej ;]
P-64803
waxx
» 2012-09-11 17:35:40
nie wiem starcza niezainicjalizowane zmienne ktore uzywasz do rendera i potrafi sie walic mialem tak podobnie w mojej grze, a co do debuggera to akurat tego nie wiem czy by wyswietlal. to ze uzywales glScissor pisales, a ja spytalem po co uzywales tego w ogole
P-64804
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona