[SFML] Problemy z poprawnym działaniem aplikacji na innych komputerach
Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-12 23:36
Admixior Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Problemy z poprawnym działaniem aplikacji na innych komputerach » 2012-09-10 17:55:03 Witam mam problem. Zrobiłem gierkę która prawidłowo działa na moim kompie(win7); na brata, ale już na wirtualnej maszynie - czystym xp grafika w tej grze to połączenie losowości z randomizacją ;p inaczej tego się nie da określić. Zamiast grafik w odpowiednich miejscach są w tych samych miejscach (o dziwo dobrze przeskalowane) zupełnie inne grafiki. Które są stałe dla danego komputera - za każdym razem złe bitmapy są w złych miejscach, ale po restarcie programu miejsca nie zmieniają; za to na kompie kolegi jest to samo tyle że w innych miejscach są inne bitmapy (ale prawdopodobnie tak samo za każdym razem są stałe). Edit: Na konsoli wychodzą różne błędy (w zależności gdzie uruchomić) np u kolegi wychodzi że obraz do załadowania jest za duży... u mnie na wirtualnym coś innego a na linuxie (wine) wychodzi że jest stara wersja opengl'a i coś się tam nie może dziać... Korzystam z SFML 1.6 i tyle; Link do gry: Ortomaniak |
|
DejaVu |
» 2012-09-11 00:16:40 Być może masz niezainicjalizowane jakieś zmienne i dlatego taki kwas wychodzi. |
|
Admixior Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-11 15:59:02 hymm... Zmienne powinny być wszystkie ustalone(bo właściwie konstruktory w sfml zrobił wszystko związane z openGL za mnie). Nie spotkał się ktoś z tym że opengl na innych kompach mu nawalał? Może jakaś inna wersja? Choć słyszałem że OpenGL jest robiony tak żeby był zgodny z wcześniejszymi wersjami to może jednak coś przez to...
|
|
DejaVu |
» 2012-09-11 16:20:59 W Twoim kodzie musi być błąd. |
|
Admixior Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-11 16:31:13 A masz pomysł jaki to może być błąd? Np nie użyłem jakiejś funkcji która powinna być używana z RenderWindow... PS z czystego opengl jedyne co używam (czysto) to glScissor. Edit: W Twoim kodzie musi być błąd. |
Tylko dlaczego działa na moim i niektórych, a na innych nie działa. Choć ten sam system. PS2 A Tobie działa dobrze? O ile ściągałeś... ;] |
|
waxx |
» 2012-09-11 17:07:01 u mnie dziala, stawiam jak dejavu na niezainicjalizowane zmienne w roznych miejscach a tak w ogole to po co ty tego opengla tam uzywales? |
|
Admixior Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-11 17:29:20 SFML działa na podstawie opengl-a a dzięki temu że dodatkowo udostępnia on (SFML) niektóre funkcje OpenGL to wykorzystałem glScissor I które zmienne mogłem nie inicjalizować??? Debugger wywaliłby że variable not initialize before using a nic nie pokazuje. a po za tym co to za zmienna może nie być inicalizowana jak o wszystko starałem się zadbać, a to w ogóle miesza obraz, zgodziłbym się gdyby jakichś obrazów nie wyświetlało. A nie że na moim kompie działa, a na innym nie można załadować bitmapy bo jest za duża (1920x1080)... Owszem jest duża ale może sobie poradzić z jej ładowaniem.
PS. wiem że męczę ale jestem zmuszany odgórnie do zrobienia tego projektu jak najszybciej ;] |
|
waxx |
» 2012-09-11 17:35:40 nie wiem starcza niezainicjalizowane zmienne ktore uzywasz do rendera i potrafi sie walic mialem tak podobnie w mojej grze, a co do debuggera to akurat tego nie wiem czy by wyswietlal. to ze uzywales glScissor pisales, a ja spytalem po co uzywales tego w ogole |
|
« 1 » 2 |