Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Struktury danych

Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-13 19:18
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Struktury danych
» 2012-09-13 17:04:08
Jeszcze jedno pytanie czy pisząc dowolny program np. gierkę w bibliotece graficznej, warto lub nawet trzeba używać struktur danych ?
P-64874
pekfos
» 2012-09-13 17:55:30
tak.
P-64879
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-13 18:32:26
pekfos, a czy biblioteka vector zawiera w sobie implementacje tych struktur tzn. zamiast tablicy używać właśnie vector'a ? Czy takie struktury trzeba sobie samemu napisać ?

Przepraszam jeżeli coś niejasno lub niepoprawnie napisałem ale się na tym nie bardzo znam ;p
P-64881
akwes
» 2012-09-13 18:35:24
A myślisz, że po co jest <vector> (jeżeli o tym mówisz) jak nie po to by go używać?
P-64882
m4tx
» 2012-09-13 18:36:54
pekfos, a czy biblioteka vector zawiera w sobie implementacje tych struktur tzn. zamiast tablicy używać właśnie vector'a ?
Jeśli myślisz, że vector jest zamiennikiem tablic, to się mylisz :)
P-64884
pekfos
» 2012-09-13 19:18:55
Vectora używa się, gdy rozmiar tablicy się zmienia podczas działania programu. W innych przypadkach, używa się tablic. (Biorę pod uwagę tylko tablice i twory tablicopodbne. Są jeszcze inne struktury danych.)

Oprócz std::vector można użyć std::string (jeśli elementami są znaki), std::bitset (jeśli elementami są wartości logiczne), itd.
P-64886
« 1 »
  Strona 1 z 1