Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro, C++] Mysz w izometrii

Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-20 17:38
Autor Wiadomość
intothenether
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro, C++] Mysz w izometrii
» 2012-09-16 20:18:00
Witam już rozwiązaliśmy problem z wyświetlaniem mapy izometrycznej ,ale nadal mamy problem z myszą...
Czy mógłby ktoś powiedzieć jak obliczyć pozycje myszy na takiej mapie ?
Gdy wyszukiwałem na "google" jak to zrobić to były jakieś dziwne przykłady które wcale nie działały ,chyba że coś źle robiłem .
Znów proszę o pomoc...
P-65083
DejaVu
» 2012-09-16 20:25:51
Weź kartkę i zacznij po niej rysować. Do tego nie są potrzebne Google.
P-65084
m4tx
» 2012-09-16 20:30:24
Gdy wyszukiwałem na "google" jak to zrobić to były jakieś dziwne przykłady które wcale nie działały
To nie szukaj (tylko) przykładów, ale tutoriali i opisów.
P-65086
intothenether
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-16 20:46:50
Próbowałem i naprawdę nic z tego ,moglibyście bardziej przybliżyć do tego co mam zrobić ? Rozpisałem to ale x i y w obu rzutach jak dla mnie wyglądały identycznie ..
 
P-65088
intothenether
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-16 21:43:42
???
P-65091
intothenether
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-20 17:09:44
To jak zna ktoś rozwiązanie tego problemu ?? Bo już męczymy się od wielu dni ,i nic...
Mogę znów sprecyzować o co nam chodzi .A więc robimy grę w rzucie izometrycznym ,i gdy mapa jest wyświetlana pod innym kątem.
To niemożna obliczyć na którym klocku o wymiarach 32,32 znajduje się kursor myszy, próbowaliśmy już chyba wszystkiego :/ Więc jeśli ktoś zna rozwiązanie to bardzo proszę ,o to aby je podał albo
bardziej pomógł zrozumieć o co chodzi. Nigdzie w internecie jeszcze nie widziałem żeby ktoś to tłumaczył a co dopiero w C++, i naprawdę szukanie rozwiązania staje się już monotonne...
Jeszcze raz bardzo proszę o przybliżenie całej sprawy.
P-65295
hincu
» 2012-09-20 17:37:25
1 haslo w google i
http://www.experimentgarden.com/2009/06/translating-mouse-position-over.html
http://www.gamedev.net/topic/623749-get-the-mouse-position-on-isometric-grid/
http://www.gamedev.net/topic/624832-mouse-click-on-isometric-map/
http://stackoverflow.com/questions/6915555/how-to-transform-mouse-location-in-isometric-tiling-map


i skoncz spamowac postami czlowieku...
P-65297
DejaVu
» 2012-09-20 17:37:36
Jeżeli nadal poszukujesz gotowego rozwiązania to znaczy, że nie potrafisz samodzielnie rozwiązywać problemów. NARYSUJ kafelki na kartce i POMYŚL.
P-65298
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona