[C++,allegro] Problem z timer'em
Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-19 23:18
kowal123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++,allegro] Problem z timer'em » 2012-09-19 22:27:53 Witam Mama problem z ustawieniem tamier'em albo po porostu tak to działa gdy moj ludzik zaczyna się poruszać to przez pierwsze 0,5sek przesuwa sie bardzo szybko a potem zwalnia do tej prędkości do której chciałem czy może ktoś wytłumaczyć dlaczego ?? while( speed > 0 ) { speed--; if( gracz1_pozycja_x == tab[ gracz1_nrpola ][ 1 ] && gracz1_pozycja_y == tab[ gracz1_nrpola ][ 2 ] ) { zrobione = 1;; break; } if( gracz1_pozycja_x < tab[ gracz1_nrpola ][ 1 ] ) { gracz1_pozycja_x++; } if( gracz1_pozycja_y < tab[ gracz1_nrpola ][ 2 ] ) { gracz1_pozycja_y++; } if( gracz1_pozycja_x > tab[ gracz1_nrpola ][ 1 ] ) { gracz1_pozycja_x--; } if( gracz1_pozycja_y > tab[ gracz1_nrpola ][ 2 ] ) { gracz1_pozycja_y--; }
|
|
DejaVu |
» 2012-09-19 22:38:01 przed wejściem w pętlę główną napisz speed = 0; . Prawdopodobnie licznik speed ma większą wartość niż 1 (bo np. był on zwiększany podczas ładowania zasobów takich jak tekstury). To tylko hipoteza ale może to być przyczyną. |
|
kowal123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
THX » 2012-09-19 22:40:01 Dzięki wielki nigdy bym na to nie wpadł a takie proste
//
Niestety animacja przesuwania postaci zaczęła klatkować |
|
DejaVu |
» 2012-09-19 23:18:45 Pewnie masz za małą częstotliwość zwiększania licznika, bądź w kodzie występują inne kwiatki (np. usypianie pracy procesora za pomocą Sleep/Wait czy jakkolwiek ta funkcja się zwie w allegro). |
|
« 1 » |