Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++,allegro] Problem z timer'em

Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-19 23:18
Autor Wiadomość
kowal123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++,allegro] Problem z timer'em
» 2012-09-19 22:27:53
Witam
Mama problem z ustawieniem tamier'em albo po porostu tak to działa gdy moj ludzik zaczyna się poruszać to przez pierwsze 0,5sek przesuwa sie bardzo szybko a potem zwalnia do tej prędkości do której chciałem czy może ktoś wytłumaczyć dlaczego ??


C/C++
while( speed > 0 ) {
    speed--;
    if( gracz1_pozycja_x == tab[ gracz1_nrpola ][ 1 ] && gracz1_pozycja_y == tab[ gracz1_nrpola ][ 2 ] ) {
        zrobione = 1;;
        break;
       
    }
    if( gracz1_pozycja_x < tab[ gracz1_nrpola ][ 1 ] ) {
        gracz1_pozycja_x++;
    }
    if( gracz1_pozycja_y < tab[ gracz1_nrpola ][ 2 ] ) {
        gracz1_pozycja_y++;
    }
    if( gracz1_pozycja_x > tab[ gracz1_nrpola ][ 1 ] ) {
        gracz1_pozycja_x--;
    }
    if( gracz1_pozycja_y > tab[ gracz1_nrpola ][ 2 ] ) {
        gracz1_pozycja_y--;
    }
P-65267
DejaVu
» 2012-09-19 22:38:01
przed wejściem w pętlę główną napisz
speed = 0;
. Prawdopodobnie licznik speed ma większą wartość niż 1 (bo np. był on zwiększany podczas ładowania zasobów takich jak tekstury). To tylko hipoteza ale może to być przyczyną.
P-65270
kowal123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
THX
» 2012-09-19 22:40:01
Dzięki wielki nigdy bym na to nie wpadł a takie proste

//

Niestety animacja przesuwania postaci zaczęła klatkować
P-65271
DejaVu
» 2012-09-19 23:18:45
Pewnie masz za małą częstotliwość zwiększania licznika, bądź w kodzie występują inne kwiatki (np. usypianie pracy procesora za pomocą Sleep/Wait czy jakkolwiek ta funkcja się zwie w allegro).
P-65276
« 1 »
  Strona 1 z 1