jak usunac sprite w sfml?
Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-23 01:07
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
jak usunac sprite w sfml? » 2012-09-22 17:14:00 jak usunac sprite w sfml? Sprite::~NazwaSprita(); jak to prawidlowo zapisac aby uniknac bledu |
|
waxx |
» 2012-09-22 17:14:52 Sam sie usunie? |
|
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-22 17:41:02 Robie pierwsza bardzo bardzo bardzo prosta gre latamy (imitacja statku kosmicznego sam rysowalem) na prawo i lewo i omijamy spadajace na nas imitacje asteroidy(sam rysowalem) chodzi o to ze jak asteroida przeleci za mnie to chce ja usunac aby zwolnic ram i stworzyc w jej miejsca nowa druga sprawa jak ograniczyc abym nie mowgl wyleciec w prawo albo w lewo poza ekran?
|
|
hincu |
» 2012-09-22 17:44:10 operujesz na operatorach new/delete lub kontenerach, ale po co chcesz usuwac sprajta? przeciez wystarczy ze go nie bedziesz wyswietlal przez pewien okres czasu a pozniej ustalal znow randomowa pozycje startowa tego obiektu... co do drugiego problemu na forum bylo juz to nie raz nie dwa wiec poszukaj |
|
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-23 00:30:19 a jak poprawnie uzyc komendy const Vector2f & sf::Sprite::GetCenter() const aby odczytywac centrum, mojego obiektu? jego polozenie? jakis maly przyklad? |
|
hincu |
» 2012-09-23 01:07:45 wszystko masz na stronie biblioteki... kto szuka nie bladzi |
|
« 1 » |