Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

jak usunac sprite w sfml?

Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-23 01:07
Autor Wiadomość
Jurek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
jak usunac sprite w sfml?
» 2012-09-22 17:14:00
jak usunac sprite w sfml?
Sprite::~NazwaSprita();
jak to prawidlowo zapisac aby uniknac bledu
P-65389
waxx
» 2012-09-22 17:14:52
Sam sie usunie?
P-65390
Jurek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-22 17:41:02
Robie pierwsza bardzo bardzo bardzo prosta gre
latamy (imitacja statku kosmicznego sam rysowalem) na prawo i lewo
i omijamy spadajace na nas imitacje asteroidy(sam rysowalem)
chodzi o to ze jak asteroida przeleci za mnie to chce ja usunac aby zwolnic ram i stworzyc w jej miejsca nowa
druga sprawa jak ograniczyc abym nie mowgl wyleciec w prawo albo w lewo poza ekran?
P-65393
hincu
» 2012-09-22 17:44:10
operujesz na operatorach new/delete lub kontenerach, ale po co chcesz usuwac sprajta? przeciez wystarczy ze go nie bedziesz wyswietlal przez pewien okres czasu a pozniej ustalal znow randomowa pozycje startowa tego obiektu... co do drugiego problemu na forum bylo juz to nie raz nie dwa wiec poszukaj
P-65395
Jurek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-23 00:30:19
a jak poprawnie uzyc komendy const Vector2f & sf::Sprite::GetCenter() const
aby odczytywac centrum, mojego obiektu? jego polozenie? jakis maly przyklad?
P-65418
hincu
» 2012-09-23 01:07:45
wszystko masz na stronie biblioteki... kto szuka nie bladzi
P-65419
« 1 »
  Strona 1 z 1