Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[c++] Silnik gry 2d.

Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-29 15:08
Autor Wiadomość
Capitan
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[c++] Silnik gry 2d.
» 2012-09-26 21:48:09
Chciałbym się dowiedzieć czy ma ktoś, bądź wie, gdzie znajdę jakiś dobry, darmowy silnik gry 2d napisany w c++. Dobrze by było, aby był po polsku. Chciałbym zobaczyć jakiś prosty i go sobie na spokojnie przeanalizować i zobaczyć, jak owy silnik wygląda.



Pozdrawiam, Capinn.
P-65603
Mrovqa
» 2012-09-26 21:53:03
Dobrze by było, aby był po polsku.
O tym możesz zapomnieć. Jak coś takiego jest pisane to głównie w języku angielskim. Poza tym - co chcesz dokładnie wiedzieć? Po Twoim poście wnioskuję, iż nie do pisania własnej gry aktualnie ;) Jak wygląda silnik fizyczny? Jak jest połączony z silnikiem graficznym? ;)
Ktoś na tym forum (o ile mnie pamięć nie myli to SeaMonster131) wrzucił niedawno linka do ciekawej wiki, gdzie był spory spis bibliotek i nie tylko :)
P-65605
m4tx
» 2012-09-27 14:07:03
Ktoś na tym forum (o ile mnie pamięć nie myli to SeaMonster131) wrzucił niedawno linka do ciekawej wiki, gdzie był spory spis bibliotek i nie tylko :)
Game Programming Wiki
P-65627
Capitan
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-27 22:48:25
Pytanie troszkę  nie związane z tematem, ale nie chce mi się otwierać nowego wątku.
Jaką polecacie bibliotekę do gier 2d(w c++)???
Obecnie znam Allegro i napisałem kilka prostych gierek, ale na forach piszą, że lepszą biblioteką jest SDL. Poradźcie mi coś ;] Dalej rozwijać się w Allegro czy wybrać jakąś inną bibliotekę. Chciałby, żeby to była przyszłościowa biblioteka, bo w marzeniach chciałbym kiedyś tworzyć jakąś gre e2 muli lub singiel.
P-65655
Mrovqa
» 2012-09-28 07:45:47
Te posty na innych forach są stare :P (jak kiedyś szukałem też główny wybór był między Allegro a SDLem). Osobiście polecam SFMLa - prosta, przejrzysta, obiektowo zorientowana biblioteka. Miło, łatwo i w miarę szybko się w niej pisze.
P-65658
DejaVu
» 2012-09-28 11:40:33
Również polecam SFML - biblioteka ta bardzo szybko powiększa grono swoich zwolenników. Intuicja mi podpowiada, że za 2/3 lata prawie nikt nie będzie zawracał sobie głowy bibliotekami typu SDL czy Allegro (choć SDL mam wrażenie, że już jest praktycznie martwy).
P-65660
AlfaLeporis
» 2012-09-28 14:44:08
Jak wyżej z tym że od razu polecam przerzucić się na wersję 2.0 RC a nie kisić się z 1.6. Dla Ciebie nie będzie to jakaś zmiana (o ile wcześniej się tej biblioteki nie uczyłeś) a wydajność jest kilkukrotnie większa. Dodatkowo w przygotowaniu jest kurs SFML2 po polsku więc z materiałami też nie powinno być problemu (tak btw. jeszcze mam zaplanowane kilka dni na kończenie artykułu o animacjach i zrobienie poprawek - potem już tylko zostaje opublikowanie tego na forum i mam nadzieje, na głównym serwisie cpp0x :) ).
P-65661
Capitan
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-29 14:02:19
Up:
To poczekam na ten kurs, jak będzie gotowy, to jakbyś był taki dobry, to mógłbyś podać tu link ? Jakoś mi słabo idzie szukanie tematów na tym forum ;p
Oraz dziękuje za wypowiedzi ;)
P-65727
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona