Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Własny cout

Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-27 21:16
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Własny cout
» 2012-09-27 20:38:41
Cześć moglibyście mi powiedzeić jak napisać własnego cout'a ? Tak żeby jakiś napis się wyświetlał w konsoli np w taki sposób:
C/C++
napis( "napis" );
P-65639
m4tx
» 2012-09-27 20:41:08
Hm... Może tak? » standard Ctekst sformatowany - printf

Ewentualnie funkcje system-dependent, ale to się trochę mija z celem... :)
Albo też wstawki ASM-a, ale to się jeszcze bardziej mija z celem.

Możesz też zrobić takie:
mojcout << "ale urwał"
, ale to byś musiał przeładować operator przesunięcia bitowego w lewo :)
P-65640
SeaMonster131
» 2012-09-27 20:42:57
Nie wiem czy rozumiem do końca, ale..:
C/C++
void napis( char * text )
{
    cout << text;
}
?
Możesz do tego dorobić szablon funkcji, oraz przeładować operator np << (wtedy wywołanie funkcji np. napis << "napis"; napis << zmienna; ).
P-65641
xevuel
» 2012-09-27 20:51:55
Co prawda kompletnie nie rozumiem tego przykładu który podałeś, ale swego czasu na 4programmers.net znalazłem ciekawy temat:
Hello world bez bibliotek i asm
Ale żeby zrozumieć jak to działa, to jednak trzeba dość dobrze orientować się w specyficznych zagadnieniach.
P-65642
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-27 20:52:18
No właśnie chodziło mi o przeładowanie operatora. Tego () nie mogę przeładować w taki sposób żeby działał jak << ?
P-65643
m4tx
» 2012-09-27 20:54:17
Tego () nie mogę przeładować w taki sposób żeby działał jak << ?
Yyy... Tylko po co?

To je (), tego nie przeładujesz

To nie jest operator :)

Po co chcesz to przeładowywać? Przeładowanie funkcji masz przecież :P
P-65644
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-27 21:04:11
Sory nie przeładować tylko przeciążyć.

Nie wiem jak przeciążyć operator << nie rozumie tego ;p Możesz mi wyjasnić ?
P-65645
SeaMonster131
» 2012-09-27 21:16:16
Np. » standard C++ / Przeciążanie operatorówoperator==. Może nie jest to operator <<, ale działa to na takiej samej zasadzie.
P-65646
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona