[SFML] Problem z instalacją
Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-03 21:51
Xanias Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Problem z instalacją » 2012-10-01 22:52:24 |
|
DejaVu |
» 2012-10-02 00:01:01 Przykład w kursie jest dla SFML 1.6 - może używasz SFML 2.0? |
|
Xanias Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-02 22:03:31 O teraz działa po przejściu na 1.6 Aczkolwiek programy otwierają się w konsoli, a nie w okienku. Wybrałem też WIN32 GUI project i również to samo. Gdzie jest błąd ? |
|
Mrovqa |
» 2012-10-03 07:43:50 W CodeBlocks projekty w trybie Debug standardowo otwierają się w konsoli. Jeżeli mnie pamięć nie myli to w CodeBlocks przy tworzeniu projektu jest opcja "SFML Project". Konsolę chyba dało się też wyłączyć gdzieś w opcjach IDE (ale to chyba do Visuala się odnosi). Jeżeli piszesz do Windowsa to zawsze możesz wersję Release zmodyfikować jakimś heksedytorem ręcznie (najczęściej bajt za to odpowiedzialny znajduje się na offsecie 13C; trzeba go było zmodyfikować na 02 albo 03 - już nie pamiętam dokładnie :P). |
|
Xanias Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-03 15:25:21 Program nr. 1 z posta 1 na sfmlu 2 otwieral sie w oknie, ten 2 na 1.6 juz w konsoli. Istnieje sfml project ale przy podawaniu sciezki zawsze wystepuje blad, na stronie pisalo by tego nie uzywac. Zmienilem tez w opciach ryb otwierania no i teraz przy uruchamianiu tylo konsola mignie czasem. Pisze z tel. |
|
RazzorFlame |
» 2012-10-03 21:51:53 Jeśli chodzi o 1 problem to kurs na tej stronie jest oparty na sfml 1.6. Nie wpadłeś na to że może popełniłeś jakiś błąd w kodzie albo źle ustawiłeś kompilator i ci się źle program tworzy? Może zbyt szybko wychodzi z pętli. |
|
« 1 » |