[SFML 2.0] Pojemnik na wszystko co dziedziczy po drawable
Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-13 18:34
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Pojemnik na wszystko co dziedziczy po drawable » 2012-10-13 18:07:54 Chciałbym stworzyć nową klasę do swojego gui, lecz tym razem będzie mi potrzebne coś co przetrzyma kilka (obiektów?) i ma możliwość usunięcia z/dodanie do tego pojemnika. Dobrze by też było żeby można było z tego pojemnika korzystać w taki prosób: for( int i = 0; i > pojemnik.length; i++ ) { App.draw( pojemnik[ i ] ); }
Wiem że takie coś istnieje ale nie wiem jak się zwie ani jak z niego korzystać |
|
DejaVu |
» 2012-10-13 18:09:25 Poczytaj o dziedziczeniu i o metodach wirtualnych. |
|
hincu |
» 2012-10-13 18:34:05 http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-STL-C++/114 |
|
« 1 » |