Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Pojemnik na wszystko co dziedziczy po drawable

Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-13 18:34
Autor Wiadomość
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Pojemnik na wszystko co dziedziczy po drawable
» 2012-10-13 18:07:54
Chciałbym stworzyć nową klasę do swojego gui, lecz tym razem będzie mi potrzebne coś co przetrzyma kilka (obiektów?) i ma możliwość usunięcia z/dodanie do tego pojemnika. Dobrze by też było żeby można było z tego pojemnika korzystać w taki prosób:

C/C++
for( int i = 0; i > pojemnik.length; i++ )
{
    App.draw( pojemnik[ i ] );
    //App.draw(pojemnik.obiekt[i]);
}

Wiem że takie coś istnieje ale nie wiem jak się zwie ani jak z niego korzystać
P-66763
DejaVu
» 2012-10-13 18:09:25
Poczytaj o dziedziczeniu i o metodach wirtualnych.
P-66764
hincu
» 2012-10-13 18:34:05
http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-STL-C++/114
P-66770
« 1 »
  Strona 1 z 1